Torta cù legumi - ricetta

Aghju prupone parechje ricette per fà un tesoru accoglie casgiu cù baga. A robba bè ghjusta à a riescita di i clientni è li causarà solu emozioni pusitivi.

Torta di tacchino cù baga

Ingredients:

Preparazione

Oghje sò sbagliati in tazze, separanu e prutezione di i vitreghji. Allora raghjenassi a margarina cun anzemi, è sguassate i piatti è squirri per un pezzu in a fria. Aghjunghje a farina, sprinkle u travagliu di furmagliu è ghjustu a massa.

Oghje a distribuzione nantu à a panettore, furmate i costi è trasfragnu in parechji posti cun un forchetta. U pane risposte hè furnutu in u fornu durante 20 minuti à una temperatura di 200 gradi. E avemu usatu questu tempu per ghjunghje u biancu di u zuccherinu cù u zuccheru finu à chì a furia hè furmata. Dopu avemu sprezzatu i baga ancu u pasturevule, sprudle cù fècula è distribuzione i bianchi whipped with the help of a siringe di cunfitte. Dopu questu, aghjunse un pastele di sand durante 30 minuti à 200 gradi.

Torta cù legumi in una multivariata

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

Per fà un pezzu cù furmagliu è baga, si separanu e ligami. U iogurt ripiglianza cù u zuccheru, avemu spremu in a farina, putemu una latte crema è a villeillina. Avemu a lubricate a tazzuletta di l'oliu multivarachje è dissi a massa, distribuzendu ancu è formate a banda. Da quì sopra, coperta tutte e baghi ​​è l'arragghianu cù fècheru. I prutezione chjucu cù u zuccheru ubligatu u mezclette à i picculi sicchi.

In un altru cunceculu, aghjunghjenu a crema agria, fècula, fugliale di casgiu è cunghjuntanu cù a massa cù i bianchi whipped. A crema finita hè spargugliatu nantu à e bile è aghjunse u pastellu in u modu "Baking" durante uns 90 minuti. Prune cookie fresca in un multivaruciatu chjusu, andà dopu trasfurmati cù cura per un pane, cut and serve un pastele curd with berries on the table.

A pie aperta cù baga

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

Chop a ferita di fretto cun un cuteddu in pezzi chjuchi è cunglite cù farina, sal, pezza di furmuzza è di zuccaru à una crescente state. Allora aghjunghje a scorcia di limonu, strufinata nantu à u quatru, in a pasta, rumpisce l'ovu è purtava un pocu acqua fridda. Dopu questu, amegghianu un pate elàsticu, ma micca piccatu, mette in un filmu di nutizie è sguassate durante 30 minuti in a fria.

À a fine di u tempu, pudeti dumperà a pasta in un cercolu è trasparafalà in a forma pritatu prima, distribuzendu ancu à u fondu è di i muri. Purtemu a pasta cun un forchetta in parechji posti è cogliu cù un pappagallo. Poi pour un fasgiolu pocu è aghjunse u pasticcio in un forru precuvenu durante circa 15 minuti à una temperatura di 200 gradi.

In più, i fasgiuli sò sposti, u pane hè stata rifredda, è noi avemu da manghjà per preparà u riposu. Per fà questu, puditeghja furmagliu cù u zuccheru, aghjunghjite a vaniglia è a crema. Sittintate, batte l'ogliu di u u fugliale nantu à a massa di curd. Tagliate a pezza in tagliatoghja, pona nantu à u fondu di u pastellu è l'impiarli cù crema di curda, sbrizziate baga in sopra. Focu per 40 minuti in un forno forte. Dopu quessa, agghiunciu u pezzu, u mettiu nantu à un pezzu è di decurallu cù u zuccherinu in po.