Laparoscopia per uvucamentu polististicu

A laparoscopia per l' ovari polistichi hè una operazione senza valore chì permette una donna chì suffriva di malu polististicu per ottene l'espertu di gravidanza.

Cumu hè a laparoscopia ovale policististica?

Duranti l'operazione, u duttore crea tagliu nantu à u muru abdominale, à traversu strumenti medichi è una càmera video sò sussistenu inseriti. L'intervenzione medica pò esse diretta à i cisti di diversi tene. Laparoscopia impedisce u crescente di u cyst, impediscendu à a donna di sviluppu prublemi di salute significativu.

A risizzioni di cuviera di i ovari hè u rapprisentativu di a tecnica laparoscopica classica, in quale u settore hè stituutu da l'ovariu. Dopu a intervenzione medica, l'area di u tisu d'oviu disminuisci, chì cuntribuisce à a reducione ottima in u numulu di follicle.

Pregnant and laparoscopy

I medichi averebbiunu è megliurà l'ovari polistichi nantu à laparoscopia, risultatu in u principiu di l'embarrassada longa. L'operazione si faci esse solu dopu à passà e prucessi necessarii è passendu l'esame.

L'indicazione cumuni per a laparoscopia sò:

A probabilità di l'impastanza mistu dopu a laparoscopia di i ovari hè abbastanza alta. In regula, i tentazioni di cuncepimentu sò riescudite, è una donna hà imminata incinta à 6 mesi da l'operazione.

Per evità di riniscenda d'ovari polistichi dopu a laparoscopia, u duttore pò prescriva una terapia d'hormona individuale.