Punti Wayfarer

Puntuale Wayfarer - una must-must fashionista moderna. Ma hè questu famoso mudellu per più di 50 anni. In queste bicchieri appareru in publicu assai famusi, ponu vedanu più di una volta in l'eroi di i pelle popular.

Caminhina Luntanu Storia

U disignu di u cume di Ray Ban Wayfarer hè statu sviluppatu in u 1952 da u Raymond Stedgeman, ma i varianti di a forma littirariu fu vindutu solu in u 1957. Eccu i primi vetru, per questu quaghjuli chì u materiale mudernu hè stata utilizata - plastica. Per a prima volta in a canzone di televisione, i vetru figuranu in a pelicula "Ughjettu à Tiffany's", era detta d'elle chì u principale di u filu di u caldi di Holly Golightly hà scappatu i so ochji.

U veru boom in a popularità di questi punti vinianu in l' anni 80 , quandu Tom Cruise appareva in elli in a film "Scena Dangerous". Hè in quellu tempu chì a legislatura di a moda si facia stella, cantanti è attori, e allora l'Eyebrow Ray Ban sunglasses foresciati un veru turnu. Dopu ddu puntu, sta forma di rimmu hè cunsideratu classicu, è avà ogni persona chì ancu vedi una moda pocu, sònnii di cumprà i so vetru di sta famosa marca.

Mudelli Wayfarer

A data, sò questi trè formi basi di u marcu Wayfarer. Eccu sò vetru classico, diffirenza massiva, alcuna angularità, ma l'assai chì anu fattu famosu. Sò emesciuti sottu u nome Wayfarer Original. Una altra linea hè stata in a pruduzione in u 2001. Hè chjamatu Ray-Ban Wayfarer New. Sti bistiate sò e formi più eleganti, curgii lichjudi è ligerevuli. Infine, u terzu tipu - Ray-Ban Wayfarer Piumi folding plegables, chì sò pruduciati è venduti da u 1989.

U culore di i lenti per i so vetru, è u colore di u quadru, pò esse elettu quasi qualchi. I ghjovani muderni aghjunghjenu una preferenza especial à i lenti speculare di culori novi: blu, rosso, verde. Sì ùn vogliu micca fà parte cun un accessori di moda, ancu cunterna, pudete cumprà u vetru direttore di vetroso. In ogni casu, u mudellu classicu mantene tutte ne negra.

A strada, about about. A parolla Wayfarer in traduzzione significa "vitturinu". Molti chjamanu quelli copri "vayfaryra" o "safari", è questu permessu, ma "weifars" - a forma difosa di uttene a parola.