Conspiracy contru u mastru

Hè difficiuli di scuntate una persona chì ùn hà mai avutu un putru di bucu. Malgradu u fattu chì l'oghje ci sò un gran numaru di apparecchi medichi chì aiutanu à trattà stu prublema, assai persone prefianu di utilizà l'antichi metudi.

Conspiracy da un dolorale in acqua

Ci hè quì situazione quandu pare chì u capu pare micca esse in un vicimu. In questu casu, pudete cunduceru un ritu simplice chì curreghjite a situazione. Avete bisognu di passà in a bughjura cumpleta. Pone un vetru cù acqua di primavera in u centru di a tavula. Circundendu da quattru sartelli pusonu quattru chjè e chjusi. Dopu à quessa, leghjite sta cuspirazione:

"U dulore hè forte, brusgià a custa di u mo poviru cù u focu. Ai aiutu, Vodtilu, u calore chì pressioni per friddà. Pigliate u mo dulore: permettà spruta l'erba, fiori, arburi. Cusì sò! Amen! "

U passu prossimu hè di sdegà e candele cù l'acqua. Quandu u spaziu hè scuru, bisogna avè bisogna à dichjarà cusacità:

"A scuru hà vinutu, è u dolore di rasore hà partitu".

L'acqua pozzata speduta in a strata per ogni pianta.

Conspiracy da una malatia cù u cuteddu

Un ritu simplice aiutà à e persone chì soffrendu u mouldditi constanti. Hè da esse fatta nantu à u ghjovi dopu u sole. Tutte l'azzioni deve esse realizatu nantu à u capu di una persona cù u rozu regulare. Sughjettu u cuteddu in manu (preferibbilmente di legnu) cù un manicu, hè necessariu di rinfurzà davanti à a testa cù movimenti transversi è dicenu ste parolle:

"In una testa violenta, l'ossu ùn hè micca minatu. Ùn ci sarà micca dulore in l'ossi di a testa, ma in u moins - a malatia. U sangue di u pacicte ùn hè micca libbra è temples ùn anu micca, u servitore di Diu (nome) ùn speria micca. Duminìimu Bright era, è è sarà, in u listessu modu è di salute à a testa di u esclave exuberante (nome) serà sempre per sempre è sempre. Amen ".

Si ripetì u ritu di parechji volte, puderete disperse da u dulore per sempre.

Strong plot with headache

Se a testa spessu spiegà, pudete piglià un ritu simplici, per quale avete bisognu di preparà trè chjavi di a chjesa , trè muniti di petite denominazione, 1 coperta. santu o acqua di primavera. U ritu aduprà nantu à a luna menzu. À a sera, mette u mondu nantu à l'ed alliannu è pianu a candela à veda. Hè impurtante chì in a casa ci sò i lecci di Pantaleimon sanatoriu è Cristu. A matina dopu s'arrizzavani à l'alba è cù un vetru di acqua santu andà in a finestra. Pujheghja nantu à l'edifiziu per chì questu nantu à questu ci sò muniti è cannili.

Leghjite u "U nostru Patria" è a orazione di Panteleimon à u curatori. Dopu quì, leghjite l 'intremudu, per ùn fà per fà tuttu u so capu:

"Comu l'esclave di Diu (u to nome), a raspa scorci è ferita, ùn ùn viaghjà tranquillu, cusì a cuda di a so testa falla in a so testa di terra di u vermu. Merge the pain from the head of the slave of God (name) in a lumière! U vermu malatu, è micca micca mè, u servitore di Diu (u vostru nome) per ogni ghjornu è a notte, d'avà è à l'età. Amen ".

Spatter u liquidu cun un liquidu spaccatu, trovu trè napoli, è friddu u restu nantu à a terra.