Casalinghi - costumi

In Russia, l'opinioni di i genitori in cunclusu i ligami di u matrimoniu di i zitelli anu sempri decisive. Se i genitori trovanu chì u so figliolu volenu à casu una zitella, pruvate di dissuarallu se ci era un candidatu più favorevule. True, formalmenti, i genitori ùn pudianu insistiu, solu cunvince, ma senza u bonu di i genitori u matrimoniu di a church hè statu cungiutu illegale.

Casalinghi - costumi

A furmazione hè u primu passu versu a vita adulta di a sposa è di u sposu. Sicondu i tradizione di i matchmaking, era assumatu chì i rituali, oghje sti dui riti anu meritu.

U tradizione di u matchmaking da parte di u sposu fucile à a presenza di cumpagni: u babbu di u sposu, u babbu di u babbu. Ancu, era un matchmaker - una donna stranera, chì era famosa per a so capacità di negocià.

Da u sposu di a casuzza u matchmaker puderia esse ghjovana mamma, a so padrina o a so sorella.

Sì chjamanu e cose da i so nomi propri, i matchmaking hè una bargain trà dui famiglie. A famiglia di u sposa hè prova di acquistà un "prufittu" più, furnita bride cun una dote, è a famiglia di a sposa voli acquistà cum'è un santu sustinibliali per u prigiuni di a sposa.

Nuances of matchmaking

I tradizioni è i costi di cunfurmazioni dictavanu ancu u tempu stessu. Hè necessariu di fà un casu nantu à a sera di ghjennaghju, marti è sabatu. Per a prima volta, u matchmaker era generalmente ubligatu u sposu, cumu si dà a so figliola era troppu rapidu era cunsideratu una forma dolenta.

À u listessu tempu, ci era un dicenu: Un ghjuvanu finarmenti dimostra una strada bona, ricusendu u primu chì vene, i genitori anu a sperienza per una opzione più vantaghja.

U primu casamentu hè statu uficiale. Negà à i genitori di a sposa puderia pudarificà à sapè a famiglia di u groom. Per a segunda volta (ufficiale), hè stata una mesa festiva, a sposa hè stata preparazione forze, e dui famigghi stanu junciuti.

Eccu a risata principia: se i genitori di a sposa accunsenu à dà à a so figliola, i famìglie avè accunsentutu micca solu in i dates, ma ancu in a parte di l'investimenti in a celebrazione, è u sposu hà duvete fà un "preghjudiziu" prelimiunale.