Whisper per ogni occasione

Micale magichi per ogni occasione sò cunspirazzi speċjali chì aiutanu à e diverse situazioni. Dipoi da u tìtulu, hè chjaru chì per pronunzià e parolle seguitanu in un sussurgiu, postu chì cresce chì quì parolle sò dotate di una energia spiciale chì pò affettà a situazione currente.

Ci hè parechje regule per pronunzianu murmutelli per diverse occasioni, chì sò impurtanti per observe per quessa atti magichi . Hè necessariu di leghje e parolle in silenziu e distintamenti, ma hè ancu pussibule di publicà per elle. Hè impurtante di crede chì quessi diciarà certamenti travaglià.

Whisper per ogni occasione

Un gran numaru di pirsuni accumincianu a matina cun una tazza di cafè o qualsiasi altre bevande. Hè cresce chì, si vi vìviri magia parolle nantu à una edita, da darà forza è vigoru, è ùn importa micca quantu svegliate è durmiu à tuttu. U rumuri sona cusì:

"Aghju a forza, aghju salutatu, mi bei l'energia di questu ghjornu".

Un altru rituali cumuni trà e persone hè una pratica dopu à u travagliu o prima di andà in lu lettu. In fattu, un tali prucessu pò permette di lavare micca solu a terra, ma fatigue, cum'è a negativa acumulata durante u ghjornu. Per implementà questu, hè necessariu di dì, sti paroli:

"Aghjeve u negativu, sguassate i greghje, lavate a tristezza".

Pudete leghje u sussurru è mentre lavare e mani. Dopu dopu à a prima volta, avete bisognu chì u modu di modu di modu dolce è evaporatu.

Fù u susuranu per tutti i casi, pudete truvate cungiuli, leghjite durante a purificazione. Per sguassà di a casa ùn solu solu scuru, ma ancu parechji energia negativa purtati da a strada, hè cunsigliu di leghje chì dici:

"Aghjeve a mo casa, aiu di furtuna, cun soldi è cun amore".

À tutti i membri di a famiglia si eranu cuntenti è sani, è ancu per attruvarà a prusperità di materiale, durante a preparazione di sopa, ripetite queste parole:

"Cumpelu u zuppa per avè tutti manghjonu, guariscenu è riccu, chì quellu chì hè a mo zuppa diventarà, a felicità è l'amori sò state sapianu".

Frà tutte e palpitalidenza, dici à voce per ogni occasione, pudete truvà e parolle chì aiutanu à trattà cù l'insomnia è di rimette di i sò amici. Per avè sognu di pisci di pesce, quand'è fate u lettu, puderete dì di dui paroli: "Nisun pesce!" .

Per adurduzzate, toccu toccu u pilaticu è vedenu viaghjini, hà bisognu à dì questi paroli sùbitu quandu si ghjustu à u lettu:

"Culpulu di pillouda, calidez l'arechja. Mandate un bìaddu sònniu, cum'è un conte di fata.

Parechje di u giustu sessu soffrenu di a solenza, sunnannu di scontri cù a so ànima assicura. Per attruverà l'attinzioni di i membri di u sessu oppostu, mentre chì in un locu fugliale, puderete dì quì sussoschi:

"Bianca bianca, ben vestuta, cola è escultazione, bianca blanchissant, culmu rosu. Bellezza in faccia, stat nantu à i passi. Amen ".

Hè cresce chì e zitelli chì leghjite queste parole finisci in basmente, è ùn cunnosci micca ciò chì hè un mal humor.

Parechje ghjente si lamberete chì anu una mala rilazione cù u so patronu, chì ùn li micca permettenu di travaglià in modu nurmale è si move in a scola di a carriera. In una situazione cusì, un sussurru pò aiutu ancu aiutu, chì vale a pena leghje prima d'entra à l'uffiziu di u capu o prima di qualchi avvenimenti impurtanti. U rumuri sona cusì:

"Angles à i cantoni, porte cù porte, rei cù i rè." Vengu à voi cun apprehensione, è à mè cun mè affittu, vai per voi cù pepite, è di voi cun mè un core bonu. Amen ".

Hè difficiuli di truvà una persona chì ùn hà micca un desideru cherishedu è magia pò aiutà à a so implementazione. Hè necessariu di piglià un novu flussu nasali è li dici:

"U mo scopu maiò si cumpende in u spiritu di l'aiutu di u Signore, chì u Signore aiuta à quelli chì dumandanu aiutu. Aiuta vi vene in modi spettaculi, è u mo vulintu sarà rialita, da l'avvenimenti, diventerà un modu per a realizazione, è da u spiritu di u Signore riri saraghju datu ciò chì dite. Tigliarà u mantellu è aspittà. Amen ".

Scrivite u babu in un filu è porta cun ellu à tuttu u tempu finu à chì u desideriu sia a realità. Dopu quì, creme u fugliale, ma micca untie u nuddu. Ricurdativi chì hè impurtante per crede in sè stessu è di tù stessu, è cunspirazii màgichi vi daranate più di più di fiducia, è tuttu ciò chì vulete sarà certamente veru.

Isiri nti for alla occasioni

Hè cresce chì a spinu hè u locu energeticu più vulnerable nantu à u corpu umanu. Hè per quessa parechji magichi neri, anu u so cursi in u spinu di l'inimitariu, ci sò ancu sussurvuli chì aiutanu o puniscenu l'aghjatore, o per pruteggiri di diversi negattivi.

Parechji sò cunfrontu una situazione chì qualcunu avia dettu o vulemu qualcosa pessimu. In questu casu, per annunzià u negativu, unu devi esse dichjarisi:

"Chì mi vulete, pigliate per voi stessu".

Se ùn ci hè micca rilazioni cù vicini è vo vulete punizalli, pudete aduprà stu babbu, leghjitoghju in u patiu:

"A terra hè salitu, u pozzu hè vacante, è tutta l'ecunumia hà solu una sordi. Vai à u ventu è spenderà u ventu. Ugh. "