Tomate "Budenovka"

A varietà di Tomate "Budenovka" hà sappiutu ancu di cullà un sorghenu persunanti di ammiratorii trà i ghjardinari. E cumu ùn piace micca questu questu cun u tomate cusì diliziosu, in più di e qualità cusì gastronomica, averanu a resistenza à phytophthora è di cracking due à i cambiamenti di umidità di a terra. Questa varietà ùn si pò esse chjamata nova, perchè hè stata cultivata in l'ortu per un pezzu tantu, ma ancu cù a cuncorsu d'oghje, chì hè creatu da varietà hibrida, Budenovka ùn rinunzià i so pusizioni.

Infurmazioni ghjugna

Empruntariemu u nostru amici cun u tomate "Budenovka" cù una breve descripción di sta varietà. Quessi i pumati sò orientati per esse crescente à l'alivi in ​​u terrenu fertili. A varietà di u banevano "Budenovka" anchi in i anni più sfavore per questa cultura aggradisce cù una bella vendita. Hè pussibule à tastà stu fruttu savore cù circa trè mesi dopu à a simmu di e zicchini. In altru, l'arburetti di questi i pumati crescenu à un metru, u trondu, sfurtunatamente, hè debbule, perchè ùn pò sustene u pesu di u fruttu. Per quessa, u pumadoru "Budenovka" necessite un liggeru. A mutivu principalu perchè e tanti pirsuni praticà u cultivatu di u tomate Budenovka hè a so resistenza genetica à phytophthora .

Comu chjamatu prima, sta variità pussedi un gustu aggrancatu è dolci riccu, chì ùn hè micca tipicu per tutti i pumati. Ùn cuntene assai assai di u licopiu naturali antioxidante fortudu, beta-carotene, è ancu vitamali PP, K, B, E, C è A. Quessi pumati sò boni per insetti, priservani, salsi, curati per borsch. Per stimarà i meriti di u fruttu di tomate Budenovka hè difficiule.

Tecnulugia di cultivazioni

Questa varietà hè assai termofílica, cusì in e regioni sittintriunali hè megliu cresce i pianti. E beni è in l'estremità miridiunali hè pussibule a simadulazione direttamente nantu à i letti, induve questa cultura hà cultivatu è duverà frutti. U timing di sementi di sementi per e piantini è a simicultura in terra aperta hè diffirenti per un mesi. Se a sumente hè stata sera à a mità di marzu, in a terra aperta - micca micca prima di a mità d'aprili. Best of all Senterà i prugne "Budenovka" in i lochi induve l'urtima patata d'anni, pepite, l'allevanti criscinu. U situ ùn deve esse illuminatu da u soli finu à u massimu di u ghjornu. Per questa raghja, a racolta in l'area ombre, cum'è regula, hè parechje volte pitice. A pianta di u pumadoru hè necessariu d'esempiu da l'schema di seguente: l'arbulu ùn deve micca avvicinà vicinu à una distanza di metru metru da l'altru.

Semu sicuru chì dopu à u primu tentativu di cultivà i pumati "Budenovka" vi cuntene assai felice cù a racolta. Pigliate, u più chjaru di a vostra cunniscenza di questa variità serà, u più frutti chì puderanu arricà à a fini di l'estiu, perchè u pudente di questa varietà righjunghja 25 kilogrammi da un casu!