Folk rites festivi

Ogni paisi hè riccu di tradizioni diverse. Per esempiu, ci sò parechje ritimi festivi, chì vale a pena sapè, perchè alcuni di elli sò stati oghje.

Cerimonii rusulugichi

A storia di i slaves hè più di un seculu. Per 12 mesi di u calendariu cumminciavanu assai più di una festa. A maiò parte di sti festività era in usu di vestitu u migliori di i vestiti. Inoltre micca menu impurtante hè u fattu chì quasi tutti i vacanze eranu chjubuti cun una tavula cù certu platti. In ogni modu, ogni ritu festiu folklore in Russia hà avutu i so peculiarità propiu. Parlate di e cose più famose di quellu tempu.

Una di e vacanze grandiose era Pasqua. Cumu avemu preparatu per questu in anticipu. A Pasqua hè sempre celebrata u domu, ma a preparazione principale per queste u ghjornu da ghjovi. A stu ghjornu hè solu l'abitudine di rinfurzà a casa, visite u bagnu, è più impurtante, mette a pasta di u pasticcellu è avelli. I Cerimonius Festivali assuciati à Pasqua sò ancu in u culore di i ova. A so tradizione hè sempre osservata da parechje persone.

No menu interessanti hè u Shrovetide. Durà una simana sana prima di a Quaresma. Quelli ghjorni cupertu pancetta, chì simbulizanu u suli è u vendutu di primavera. È in l'ultimu ghjornu di a celebrazione, una scarabeci hè abbruciata. Stu ritu festivu pupulari in Russia hè cunnessu cù u fattu chì a dollò simbolizza l'invierno, chì deve esse credendu per l'iniziu rapidu di u clima cálido.

I riti festivi in ​​Russia

Possibile a tradizione più spiciale hè a celebrazione di u solstiziu d'estiu o Ivan Kupala . Questa notte hè abituale per foggi u focu, si cullà vicinu à elli è cunnuceranu parechji partiti divertenti. Per esempiu, saltemu in parechje per un incrucianu. Hè stata creu chì chistu purifica a persona di u negativu.

A strada, in e tempi antichi era spessu nantu à questu ghjornu chì era cumunu di negocià cù i ghjovani à elli stessi à dumandà a benedizzione parenti per u matrimoniu. Cusì pudemu dì chì questu hè ancu a data, in quale l'anziani parli cunzimpiunati per esse ingiru.

Ci hè ancu un ritu accussì festiu cum'è a vede di l'estiu in u Meli è u Salvadore. Hè cresce chì quelli ghjorni l'estiu finisci preziosu è si deve esse guidatu cù gratitude per i ghjorni bè è l'uppurtunità di cultivà a vendita. In u Maccaratu Salvatore cuscò mazzuli, questu avvene dopu à u Spiamentu di Miele. A strada, a prima data assuciata à a fine di l'estiu hè celebrata specifiche per i Spas di miele.