Spell "Dibibi Dibebe"

A ghjente hà amparatu a magia da l'antica, per fighjà riesce u futuru è amparate assai infurmazioni interessanti. Diversi ritimi permettenu à cuntattà l'aiutu di e Forzi più Alto, chì riunitevi à u desideriu, atrai bona furtuna, ecc. Dapoi u tempu anticu, assai magia potenti sò ghjunti à i nostri ghjorni, ma l'informazione basica chì dà una descrizzione completa di u rituali hè persa. Questa categoria includenu l'ortugrafia "Dibibi Dibebe". In chì lingua spiegà hè scrittu hè micca cunnisciutu, ma sicondu l'infurmazioni ghjuchènduli, e traduzzione in a lingua Raksha, chì longa hà sparatu, è hè probabilmente micca possibbili di truvà una persona chì hà veramente capisci. In u risultatu, un risultatu inghjennatu hè stata ottata, è i motti magichi principiati per attruverà nziunqua è u male. È ùn ci era micca solu a persona chì prucede, ma ancu i paisani circunvicini.

Cumu hè u cast di Spiele di Dibbi?

Por desgracia, finu à ora ùn hè micca ghjunghje à l'infurmazione nantu à quale esattamente sti parole eranu inventati è di ciò chì aiutanu, perchè ùn pò solu operà nantu à l'opinioni di i persone chì anu utilizatu magia è puderanu a valutà u so effettu nantu à ellu stessu. Per esempiu, l'ortugrafia "Dibibi" in l'India antica era leggugliera per a salute per esibitu di i malatii o impediscenu l'ocurrenza. Ci hè infurmazione chì u mantra induve hè stata appellu à Diu per aiutu.

Pudete truvà una altra versione, dece chì u spell-mantra "Dibibi" hè un tipu d'appellu à u Cosmos. Duranti a pronuncia, certe vibrazzioni sò creati chì attruranu i OVNi. Molti pirsuni affirmannu chì, cù repetizione ripetuta di sti paroli magichi, vittiru platu volanti è ancu humanoidi viventi.

Ci hè ancu chì l'ortugrafia "Dibibi" ùn hè micca solu di leghje per a salute, ma ancu per a felicità è successu. Sti parolle magichi sò ancu attribuiti à e forzi di l'omu è anzianu capacità supernatural, manifestazioni di i soggetti profeichi, in quale infurmazione impurtante hè cuntene. A forza è l'effettu pusitivu di u mantra hè ancu dichjaratu da i sapii chì sustene chì e parolle maghjie cuntribuiscenu à a furmazione di una cunnessione protettiva chì hè invisibili à l'ochji umani, ma à u stessu tempu ripiglianu un attacheti negattivi è ancu magichi.

Una altra versione di u spell "Dibibi" per a felicità, a salute è a furtuna associata cù a magia era publicata in un ghjurnale. L'autoru di l'articulu, Pavel Mukhorotov, hà scrittu chì a persone durmianu una sessione spirituale di summon à l'spiritu di Shambhala è leghje parole màgechi. U ritu era successu è u cuntattu cù l'anima hè statu stabilitu, per quessa era pussibule di sapè chì questu mantra aiuta à rinfurzà è à migliurà a salute. Per sentitu u benefiziu di l'ortugrafia, avete bisognu di leghje e sti parole quattru volte pricedli prima bedu.

U "Dibibi" spell fortunatamente pò ancu esse usatu in un rituali chì vi permette di migliurà a vostra vita è ancu cumprà u vostru desirma vulutu. Pudete cuntrullà in ogni mumentu, più impurtante, in quellu ghjornu ùn appellu micca à i Perteni più Ghjunti per e preghje. Per u rituali, hè impurtante prestà dui candele necessariamente culori è compre u mercuri. Dopu à u soli salda, hè bisognu à pusà nantu à a chjappia in a chambre per chì u persone si vede à l'Est. E Candele hè bisognu à pusà per davanti à voi, è poi, à u lume. Una persunata deve circà un pezzu à u focu è, senza parechje, leghjite un corpu magicu:

"Dibibi, Dibibe, kazazhazh ao koya, diva anna oya kalak, in lakak, sò a mo mamma muzel vyslav".

A parolla deve esse ripetuta trè volte, è dopu chì vale à dì a vostra voce. Immediatamenti dopu, avete dettu andà in lettu, è in a mattina à sunrise piglià una caccia. Ci hè una altra cundizione impurtante - duranti i trè i trè ghjorni ùn pudete micca darà nulla à nimu è ùn l'hà micca pigliatu. Hè ancu impussibili cumprà micca in questu tempu.