U Ritual di Caroling

Caroling hè chjamatu rititariu visitante timed à i santi, per a realizazione di quale tutti si sviluppavanu, spessu sottu animali, dimònii, etc. Cù canzoni, balli, manifestazioni è sentenzi privati ​​"benevolenti", caminavanu intornu à a casa nantu à a so casa in u so paesi o paese, per quale ricivutu un trattatu rituali. Ci sò molti caroleri rituali, è parechji sò in questu articulu.

Caroling Christmas

U più cumuni trà l'Slavs hè Natale Carol, chì durau per i primi trè ghjorni di Natale è finu à u "Old Year" di novu stile. L'essenza di tali carols hè di dilla à tutti i persone di u nàscita di un savore è rallegendu cù tutti. Cu l'avventu di u scuru, i mummi chjamati i finestichi è e porte di ogni casa, cantonu canzone di coljadovanye, satu corn, sementi è altri cereali in u pavimentu cù i disgrazzioni di i patroni di una bona vendita, a salute à i zitelli è tutte e benedizzioni. Per quessa, anu ricivutu un trattatu chì era postu in un saccu specialu. Tuttu sta succritta era accumpagnata da un sonu, u sonu, un rughju. Spessu, l'intrattenimentu santu era saturatu cù inturniali sessuale è accumpagnatu da i gestiti appiccicati è di la profanità, chì ùn hè micca benvenuta in u tempu d'abitudine.

Oghje Carolingi di Natali hè digià perdutu a so impurtanza è in i zitelli di i zitelli spessu seguitanu, chì spessu suggerenu chì i prupietori pruveni cù a Kutya. Kutia hè purgato, a più frecu u rossu cù l'aghjuntu di zuccheru o di meli, frutti secchi. Invece cum'è un trattatu fù spurtatu da i so parenti, è in l'ultimu postu - da u babbu per piglià cura di pricà per u zitellu.

Altre rituali di caroling in Russia

U ghjornu di u solstiziu invernu - u 22 di dicembre, celebrà u Diu di u triunfu è a pace - Kolyada, chì i ghjovani chjamati Merry Songs, risati è balli. U gruppu di cinematografi cuddeti i caseroni di i campagnari, sopra à u palcu una strada ottata di punta di carta argintata. Oghje chì ghjè in un pezzu hè statu fattu è una candela hè statu posta. Sicondu a tradizione di caroling, u gruppu aghjunghjia una "mehonosha" chì porta un saccu per coglie rigali.

Invece, Caroling hè statu fattu solu per u Natale. Un rituitu vicinu per caroling in Russia era u ritu brucu per Pasqua . In u stessu, era cumunitariu per caminariate cù e caseriu cù l'uvutu è dolci, u trattu di un amicu è ludà u Cristu risanatu. U ritu hè prisirvatu in oghje, chì hè di scambià ucevule, è hè pussibule chjamà unu contru à l'altru cù e parolle: "Crist hè Risuscituatu!", À quale l'altru devi risponde: "Veramente risuscitu!"