A matina dopu à un sònniu u talore ferma, hè penu per attache

U punteddu hè a parti più impurtante di u pede, chì, in più di u sustegnu di l'attuali è di i funziunamentu di deprezzazioni, serve com'è a periferiale principale di u ramu inferu. per passà parechje vasotti sangue, fibri nervi, tendini. U punteddu, chì cumprese un caperu grassu brutta, dèghjenu a prissioni chì si trova durante a caminazione o a curruzzione, per esse a prutezzione di a spine da una ferita. L'ossu di l'heure hè l'ujedu più grande di u pede è, à u listessu tempu, fràficu, assai propensu per a ferita è a malatia.

Situazioni quandu u calcariu longa in a mattina dopu à un sonnu, hè ingughjatu à pisà è hè necessariu di trasfurmà in pezzu, arise raramente. U pene pò avè un caratteru distintu - sia stabbinga, aguda, taca, pulsante. Inoltre, pò esse un fenomenu duve u talellu aghjusta dopu à una longa seduta è durmìannu, è più tardi, quandu una persona "divirsia", u duluri salienti. Sti carattaristichi, è ancu di a pussibulità pussibuli di sintomi supplementari (per esempiu, ciappa, vermiculite, crescita nantu à u piuvale, etc.), sò stati cunsiderati per esclarir-e cause di u dolore è di diagnostice.

Perchè i mo curaghji ferenu in a mattina dopu a dorme?

E maius di e malatie chì infundiscenu u simpaticu in quistione sò dui patologiasi:

fasciitis plantarè, u prucessu inflamatoriu degenerattivu influenza a fascia-ligamenti, chì hè direttamente sottu à a pelle è cunnetta u calcaneu cù l'osse metatarsi. L'emergenza di patologicu hè assuciatu cù cundizzioni eccessivi, purtendu à danni à a fascia, l'apparizione di micro ruptures in questu. A maiò parte di Fasciitis plantar hè osservatu in i persone chì u travagliu hè assuciatu cù una persone prolongatu o camminendu, in i persone cù l'overgrazia, in l'atleti. A manifestazione principale di a malatia hè solu u dulore in u pianu in a mattina, immediatamenti dopu à u svegliu, quandu i primi passi sò stati prisuti, o dopu à un largu paese di peri. Allora u dolore puteva diventerenu subitu.

U spore sullicenti hè u risultatu di fasciitis plantarosi crònii, in chì i salti di calciulus s'acumulani in a zona di inflammazioni, chì formanu un creatura di u marginu. Squeezing u tessulu circunviciliali, a pruvucazione di u ramu prupone un dulzamentu sùffu, chì hè ancu più intensu in a mattina dopu à u sonnu, dopu un restu assai. A probabilità di sviluppu di sta patologija aumenta cù i piani , i prublemi cù a spina, pisci di corpu eteru, disturbi circulatori in i membri inferjuri.

E menu causali di u dulore in u calcariu in a mattina sò:

Trattamentu per u dulore in i tacchi in a mattina

Sì avete un sintimu displeggiatu, ùn avete micca postponà a visita à u duttore è cumincià a patologia nantu à a so propria. Hè ricumandemu à cunsultà un traumatologu, un cirurgiu o un reumatologu, per passà a l'esaminazioni necessarii per scopre di i fatturi causali.

Comu regula, cù a maiuranza di patologii chì causanu u dolore in u piuvale, u trattamentu includendu medicini antiinflamatori è analgésichi, usando calzini ortopedici specifichi è suluzioni, rinfurzà temporaneamente u sforzu fisicu in i peri. Per riduce a sensazione dolorosa, avete da prima di risparmià nantu à u lettu, realizà un petit quiccu è u pedagogicu di u pede, è pudete puru pruvà aduprà ghiacciutu à u sick heel.