Conspiracy da i cucrari

E cucchiatti sò nantu à a lista di i insetti più brutici, chì parechji persone causanu un sensu di horrore. U prublema hè chì si libbirà elli hè proficientale. Dapoi u tempu anticu, a ghjente hà avutu parechje rituali magicu, chì sò ghjunti à u nostru tempu.

Una conspirazione universale contr'à e cuccari è i spugna

Per un ritu simplici, avete bisognu di preparalli. Prima, cercate tutti i bagnu. Siconda, lavbe asciucà tutti i so superfici chì sò in cuntattu cù u liquidu, chì hè, u bagnu, i lavamili, a tavula, etc. Tercero, ci vole à sguassà tutta l'acqua chì l'insetti pò andonu. Quandu u soli caderà, aperti tutti i finestri è dicenu un parcintuali:

"Dopu una piccula criatura è scum da u limitu à a finestra, da a finestra nantu à a strata pochi, chì da a mo casa, u servitore di Diu (nome) conduce. I parasiticà scorrianu in a sabbia, si purgaranu in a taiga, moriri di u frumentu mare, da u ventu secu. U mo scrivania hè secca, in a mo piscia hè secca, ùn ci hè nè acqua per elli, ùn ci hè nisuna vita in a mo casa. Cumu si dice, questu quì si sarà vera. Amen. Amen. Amen ".

Hè impurtante ùn aperte a griglia in 24 ore, altrò ùn sarà nisun effettu.

Prughjettu contra e cuccari cù una scupa

Pigliate a scovadora chì avete avè generalmente aduprà in a casa. Se ùn ci hè micca una, u lavu ferà. Sughjettu l'ughjettu sceltu in e vostre mani, dichjarete ste parolle:

"Scary shots, tuli terribili. Ùn ùn vene micca, ùn murite in casa. Andate cun polvere, partite cun u fangu ».

Dopu quì, avete bisognu à apre a porta di a fronte è cullò una scupa nantu à u limitu, è dopu, fà tres movimenti, cum'è di scaccià e crosta.

Trama effettue da e cuccari

Questu ritimu prova a so effikaċja in l'antichità. Per ellu hè bisognu à piglià una cucaracha è a mette in una casata o in qualsiasi altru cunti più petite per chì ùn sia micca. Dopu cusì, dicenu cusì cun cuspirazione:

"Sulu u Signore hè u maestru di tutti i criaturi, ma sò in casa di a mio affari. Comu in a mo casa intria entre, perchè Quandu partite micca suluzione-colibri, ma vultate dopu uccupamentu. "

Allora tira i boxes à u fiumu.

Argilla in una cucaracha, saponu è una munita

In fatti, questi insetti malveti pò ancu esse benefiziunate, per esempiu, si sò intesu per ritime per soldi . Per ellu hè bisognu à piglià una cuccagna, piglià un resto è una munita. U ghjovi, vicinu à a casa, scava un pirtusore è mette l'articuli è l'insiccatu dispostu. Tuttu u digu in leghje sta cuspirazione:

"Quandu hà rapidamente sapone hè ghjuvatu, a mo badda saria averebbe pirdutu prima. Cume di una brutta machina di casgera magra, da quantu averia avè a furtuna è u soldi.

Ùn dì micca nunda di u rituali.