Pamela Anderson si riturnò à u filmu

Fans di una donna brutta da "Rescuers Malibu" ponu esse felice: a so petica Pamela Anderson torna in a big screen! L'astuta di 49 anni hà ghjucatu in a pelicula di horror uno di i roli principali.

L'estremu di a film The People Garden hè stata aduprata in a primavera, à a festa di i filmni indipendenti in a capitale di l'Argentina. In i cinéma cinéma di i Stati Uniti sò indicati da parte di u 13 settembre, ma per u publicu domesticu ùn resta più di guddà di u trionariu di l'horror.

L'autore di a film hè stata una ghjovana actriz italiana di Natia Lits. U prughjettu Canadese-Ġappunese, forsi, interessanu l'amatori di u genre, ma tutti l'altri anu da curiosu per vede s'ellu ci hè un "polludu in i fiaschi" di a magnificenza Pam.

U giardinu umanu in u "bosque di suicidali" ...

A trama di a scrittura sviluppa cù l'infamous "Suicide Forest" in Giappone. U caratteru principale, tocatu da Drie Hemingway, hà viatu in a Terra di u Rising Sun per truvà a so amante manca. Hè un musicu di roccia è l'ultimu chì avemu cunnisciutu di Jamie hè chì hà tomatu un video in un foru notoriu.

Leghje ancu

Dopu chì l'artist spariu. Cutie è l'eroine Pamela Anderson (era l'associu di Jamie in u clip) andà in un locu sensu per guverna una "espedizione di rescue".