Festa di u 1 di sittemmiru

U ghjornu di cunniscenza ùn hè micca una festa publicale, ùn hè micca un ghjornu off, ma per tutti i citadini di u nostru paese stu ghjornu hè assuciatu cù un bon humor, eccitazione piacevule, risate di i zitelli è, sicuru, a prima campana. Tutti i publicazioni di novu annantu à queste ghjornu cumincianu cù a manera chì u festa di u sittembre si trova in diverse cità, in scoli differenti. In l'ultima settimana di l'aostu, i genitori, i so figlioli sò scritti di l'espansione o quasi appendenti per diventà, fannu attivamente preparatu per l'scola: anu aiutu l'uniformi è l'accessori sculi, aiuta i speddi i libri di testi è libri d'esercitori, strufinendu cameri è brusheddi festivi, i matri sò furmatu per attaccà i pruveni.

Perchè si celebre l'1 di sittemmiru?

Ancu l'u 1 di settembre hè un ghjornu di travagliu, a maiò parte di i genitori (in particulari quelli chì i zitelli anu da u primu scontru) pruvatu di sminisce à u travagliu per sparte u tempu cù i zitelli, ma pochi adulti si dumandenu a manera di celebrà l'1 di sittembre. Intantu, hè assai impurtante di preparà un festa per u zitellu in quellu ghjornu, invece seghjene à a prima classe o à 11. Un bon amori durà longu è serà un primu principiu di l'annu studiiu se u zitellu riceve un rigalu per questa festa.

Rigali

Siccomu u ghjornu di u sapè ùn hè micca un ghjornu ordinariu, parechji parenti si dumandemu ciò chì dà à un zitellu nantu à u 1 settembre. In fatti, scelta un donu per u principiu di u scola scena hè abbastanza semprici. Hè megliu dà à u zitellu una cunniscenza o un libru di riferimentu - un libru utile hè utile à ellu à a scola, aiutavvi à fà i travaglii. Se ci sò parechji zitelli, pudete cumprà un jocu educativu o un discu di furmazione. E zitelli sarà piacevuli cù belli notebooks cù gatmi o fiori, i picciotti ponu cullà cun un casu in spettaculu in u furmatu di un vittura o un fogu.

Pregu u figliolu

In a pianificazione di questu ghjornu, parechji parenti sò cunsigliati per rimprimerà cumu si vulianu celebrari l'1 di sittemmiru quandu eranu di a scola. Ùn hè micca strettu, chì u zitellu hà cammatu cù l'amichi dopu a linea. In modu, sè ùn avete micca calculerà ciò chì dà u vostru zitellu à u 1 di sittemmiru, organizà un viaghju à a salle di ghiaccio o preparanu un picnic (se u tempu permette). Averemu da guariscenza, ognunu averà cusì stu rigalu, dà una bona parte di emozioni pusitivi.

Se a question si sviluppa, cumu cun felicità à un zitellu da u 1 di sittemmiru in a classa, cunsultate cù u maestru. Pudete invià animatori, pudete organizà un ghjornu stessu, ma i figlioli si stanu fughjiti durante a linea, perchè un rigalu eccu da u 1 di settembre sarà un viaghju di tutta a classa à u cinema o à un cafe.