Homocysteine ​​durante a gravidanza

I matri futuri in u pezzu di u zitellu avè bisognu à piglià un vastu numaru di testi diffirenti, perchè chì u duttore puderebbe evaluà oġġettivamenti a salute generale è responde immediatamente à qualsiasi cambiassi. Spessu, quandu ricivete i risultati d'un altru studiu, una donna incinta ponu sapè chì u so omicidiu hè elevatu o abbuccatu.

In questu articulu, avemu dettu ciò chì questu anàlisi hè, chì a norma di l'omocisteina debite esse in l'embarazo 1, 2 è 3 trimester, è chì cambia a so devenza di i valori standard.

Chì hè l'omocisteina, è quantu hè a so devenza di a norma?

L'omocisteina hè un aminòcidu chì cuntene sulfu, chì hè furmatu da un aminòcidu essenziale - metioni. In u corpu umanu, vene solu cù cunsumu alimentariu. A maiò parte di tutti i metioni è, in cunseguenza, l'homocysteine ​​sò ricchi di prudutti cum'è oghji di coddu è coddi, carne, in modu di latti è di latte.

A testi di l'omocisteia ùn deve esse fatta not only during pregnancy, ma ancu in u pianu di pianificazione, postu chì ogni anormalità pò esse assai periculosa. Se u cuntenutu di questu amino acidu in u sangue di una ghjuventù ùn currisponde à u valore nurmale, u più spessu ùn pò stà incinta per un bellu pezzu. In l'eventu chì a cuncepzione di u zitellu chì succeva, a futura matri aduprà a probabilità di averebbi annantu o l'iniziu di nascita prematura. In certi casi, una virazione di u valore di l'homocysteine ​​da u normale pò pruvucà un ingrossu frozen.

Chì deve fà chì l'homocysteine ​​hè riduma o elevata in a gravidanza?

Malgradu u fattu chì un linu minimu in u livellu di l'homocysteine ​​da a norma durante a gravidanza hè assicuramente nurmale, ùn ci hè una certa quantità fora di quale stu valore ùn deve esse micca. Cusì, u cuntenutu di l'omocisteina in u sangue di una futura madre ùn pò esse più basso à 4,6 è sopra 12,4 μmol / ml. In questu casu, se à a fine di u primu è u principiu di u sicondu trimesteru u so valori sò generalmente 6-7 μmol / l, invece, per regula, aumenta à a fine di u gravidenza, è hè di l'ordine di 10-11 μmol / l.

Sì una donna pregnant si hè un livellu elevatu di questu aminòcidu, u probabilmente chjaru, hà una carenza di vitamini B6, B12 è B1, è di l'acidic fucile. Per furnisce u corpu cù un suminatu supplementariu di nutrienti essenzali, hè necessariu di organizà una dieta completa è equilibrata, è pò piglià un complexu multivitamine especial per i mariti futuri è infermeri, arriconciati da l'acidic folium.

Inoltre, ci vole àtevà rinvià u fumu, coffee drinking e bevande alcoolichi. In u stessu, u livellu di homocysteine ​​pò esse normalizatu in u casu di u so cuntenutu ridottu.