Arancioni durante u gravidenza

In u periodu di gestazioni, u zitellu vole spessu una cosa originale è esotica. Per quessa, parechje mare averebbe tracciatu à i citrati, polpa succosa chì hà un gustu tartante parolle. Eppuru, sti frutti ùn sò micca "nativu" à e nostre latitudini, chì pruvucanu certi dubbuli cù i beneficii di u so usu. Scupremu si esse possibili di manghjà oranges durante a gravidanza, è chì cundizzioni deve esse respecta.

Quantu sia apprupte à l'aranci in u pezzu di u zitellu?

L'appruvazioni di l'arancie, à disprezzu di altri frutti, hè chì sò impurtati da i paesi corsi è sò dispunibili in ogni mumentu di l'annu. Hè una fibra naturali di pianta, carbuidrati, proteini, grassi, acidic organico, vitamini C, A, H, E, PP, B1, B2, B3, B6, B9, elementi micro- e maculati (cobalt, iodine, sodium, potassium, calcium, cobre, flúor, etc.)

Grazie à questu, l'oranges durante a gravidanza pò esse utile à a futura mummia. Ci sò l'effetti sussegwenti nantu à u corpu:

Hè permissibili di manghja l'aranci cù i misgi?

Ci hè una parolla chì l'aranci, manghjatoghja durante a gravidanza, pò pruvucà l'aparicio di diathesis in migliori. Questa opinione hè u dirittu di esse, ma ùn hè micca bisognu di rinvià rinvià i frutti. Parechji sughjetti sò ancu avè cunsigliatu per manghjà una aranja durante a gravidanza in i primi tempi, postu chì cuntene assai affari furfettariu, benefica per u sviluppu di u sistema nervu cintrali è l'altri organi di u fetus. Per quessa, dopu avè sapè annantu à l'embarrassada longa vita, ùn hè micca ghjallinaghju per escludiri senza sti citrus fruit da u to menu. In ogni casu, cuminciate cù 1-2 frontiere è ùn manghja più di 1-2 frutti petiti per ghjornu.

Oghji attentu à utilizà l'oranges durante a gravidanza devia esse in u 2u trimesteru. À questu tempu, u sistema immune di u zitellu sò principiatu in modu attivu, cusì ci hè una pussibilità di sviluppà l'allergii in questu ancu durante u piriodu intrauterinale. À u tempu, u risicu di risichi, perchè in u 3u trimesteru i naranini durante a gravidanza ùn devenu micca esse cumposti in u vostru menù di menu: una volta o duie volte una simana sò bastanza. Inoltre, i frutte sò contraindicati in ulcera peptica di stomacu è intestinali è gastritis, accumpagnati da alta acidezza.