U zitellu hà una rash è a frebba

Diversi tipi di rash pò esse una manifestazione di infizzioni virali è bacteriale in un zitellu. Rashes cù natura infizziosa in prevalenza sò dopu allergii in seconda place.

I signori di u prucessu infittivi sò solu u rash è diarrhoea, a tampiratura di u zitellu, è a tezza, un rinfrescante. U zitellu ponu sentir a debule in generale, ricusate di manghjà, lamentate di u dolore abdominal. Sì un zitellu hà una rash accumpagnata da almenu unu di sti sintomi, da quì esse riale à u pediatricista.

Rash virali

Se u rachjoghjane hè causatu da u sanchez, a varicallu, l'eritema infecciosa o a rubella, i genitori pudete stabiliscenu a so causa in u so propiu. Ma cù una rash e tempura in pocu specifica, hè difficiule da fà. Normalmente un rachisu di u virus in una tempura appare prima nantu à a fàccia è u fustu, è cusì diventa più nantu à e so mani è e mani. Ci hè una altra infizzione cumuni - roseola infante. Proprietà in una alta temperatura, chì dura hasta ottu ghjorni. Allora a frevi in ​​u zitellu hè sustituitu da un rash in a forma di spots fichi rosse. Appressu nantu à a spalle, stomacu è cunfettu, è in ghjornu nantu à i maghi è i penne.

U trattamentu specificu di roseola in i zitelli ùn deve micca bisognu. Se a tampiratura hè troppu altu, hè abbastanza per dà a miglia un antipiritu.

Rash bacterial

Trà l'infizzioni bactriali chì accuminzanu un rash dopu a freba alta in un zitellu, i più cumuni sò impetu è scuru scarlatanu. Cù a febbra scarlata, a rash hè pocu, rossu. Di solitu vene nantu à i pani, i bracci, i peri, ma nantu à a pelle, trà l'spugna superiore è u nasu, quasi mai. A maligna scarrata hè cuntaggiosa, perchè un figliolu malatu necessiteghja quantunque possibili più veloce. U trattamentu hè fattu cù antibiotici.

Quandu l'impetu, a rash influenza a pelle à u nasu è a bocca. A rash hè un tuberclu convexu rossu cù pus è una crosta gialla in u cima. Sta malatie infizziosa hè trattu sottu a tutela di un medico cun creme chì cuntene un antibioticu.

Per esse spiegà o ghjustificà in modu di diagnosticà una malatìa chì hà causatu un rash in un zitellu, ùn ignite a visita à u pediatricu. A malatia pò micca esse solu contagiosa, ma dinò di causà una serie di cumplicazioni serii.

È, finarmenti, ùn permettenu micca u zitellu pezzu u pelle. Ancu una variceduna ordinaria pò causà cicatrisce è culpiti di a face è corpu. È i cumplicati di l'apparenza ùn sò micca necessarii da nimu.