Anemia emulitica autoimmune

U terminu "anemia emulitica" hà culligatu diverse malatie congénitaire, ereditaria è acquistata. Anemia emulitica autoimmunale, per esempiu, hè un fenomenu in u quandu u sistema immune scevamu di autodisistiri propriu di ciloghji sani di i caghii di u sangue. Succeite perchè i circundate per l'organi stranguli poventi periculosi.

Causes e sintomi di anemia emulitica autoimmune

Per regule, per esse sicurizatu, perchè u sistema di l'immunità accumighjà malfunzione di quessu tipu, i spicifici sò sfrattate, per quessa chì a pesta ùn hè a idiopathica finu à a fine di u trattamentu. Oghje ch'ella si sviluppeghja in contru à u sfondate di prublemi problemi chì:

I sintomi d'anemia emulitica autoimmune, secondu a forma di a malatia, pò varià insignificamenti. A manifestazione più cumuni di a malatia hè a siguenti:

Studi di diagnostichi in stu casu fighjenu un aumentu in u spleen è liver, in l'analisi di u sangue - augmenta bilirubin .

Trattamentu di anemia emulitica autoimmune

A maiò parte di i pazjenti sò prescritti l'hormonie glucocorticoïde. Aiutanu à suppressione l'attività di u sistema immune è impediscenu più eradicazione di i sangue. I medichi pò ancu prescrive i depressivi.

In certi casi, a trasfusione di sangue o u trasplante di u fieru pò esse bisognu di prevene i cunsiquenzi negattivi di l'anemia emolitica autoimmune.