Abscess liver

L'abscissu di l'urtimu hè una accumulation local di pus in u grignaggiu di u parèntemi parpumeatu causatu di l'esposizione a microflora patogeni o parasites. L'abscés in questu casu hè sempre secunna, per quessa, si trova in u sughjettu di qualchì dannu attuali à u corpu, a maiò parte di a causa di l'infezzione da a currente di u sangue. Sta maladie hè assai difficiule, per quessa hè trattu solu cù un ambiente hospitalicu, è in a mancanza di cura medica puntuale pò diri à a morte.

Causes di l'abscissus liver

In a medicina, l'abscesses di u fianu sò spartuti in piogene è amemiqui.

Piegenica di l'inguramu di l'oviu

Sta forma di a malatia hè più cumuna in i figlioli mai eranu 35 anni. A fondu più cumuni di infezzione in questu casu sò e malatie di a via biliarsa (cholangitis o colecistite aguda). A secunna causa più frequenti è varii infezione intraperitoneali:

Hè ancu possibili di trasferiri l'infizzione da e fontene di l'infezzione o di sèculi sèculi. In questu casu, Staphylococcus aureus e hemolytic streptococcus sò spessu. Inoltre, hè pussibule un sustegnu un abscissu cù una ferita liviana è l'iniziu di un hematoma, chì hè diventatu infartu, è se u furu hè affettivu di vermi. A vultiscia pò esse unu o múltiple.

Absceso di u fiocede Amoebic

Un tali accadimentu sviluppeghja per l'attività patogenica di l'amoeba (Entamaeba histolytica), chì hè intruduttu in u fianu da u rectu è hè una complicazione in l'amisbiasi aguda o crònica di l'intestinu. Sta forma di a malatia hè più spessu osservata in i ghjovani è, per regula, pruvucarà una formazione purulenta unica.

Sintomi di l'abscissus liver

I sintomi di sta malatia sò spessu atipiati, quellu chì, u situu clinicu generale pò esse parechji di e malatie serii di l'organi internu:

Normalmente, indipendente di u tipu di malatìa, l'abscissione di u fianu hè accumpagnatu da a frebba è u severu dulore in u ipocondariu right. Cù u sviluppu di a malatia, u fegate aumenta di tene, hè cuspente nantu à a palpation, u cunsigliu di sangue cresce in u nùmeru di leucociti, è dinò una tendenza à l' anemia .

Pacienti cun debilitatu generale, mancanza d'appetite, spessu nauseea è vomiting. A più di a mità di i casi in i primi ghjorni sò marcati da esclusa iptica è mucosa, chì sparisce a ghjucazione. In i malati cù una forma amébica, a ghjente si pò mancà a diarrea cù traccia di sangue.

Trattamentu di l'abscess liver

L'abscissione fegaru hè una malatia serbia è cun u risicu di morte, chì pò esse trattatu solu in un ambiente hospitalicu, cum'è chì implica intervenzione kiruritica obligataria.

U trattamentu hè sempri cumplettu è determinatu da u duttore, secondu cumu e cause chì causò a malatia.

U megghiu per oghje hè l'usatu di a terapia d'antibiotici in cunglisazione cù u drenu percutaneous di inflammazione sottu a tutela di ultrasound. In casu chì u bacinu di l'inguernu di u fegatu ùn hè micca efficace, allora un esercitu tuttu hè fattu. Cù a forma amébica di a malatia, a cirurgia hè micca rializata finu à chì l'infezzjoni intestinali hè eliminata.

In u casu di un'immcessu di u fegatu, cù adoprue e timeli, u praticà pò esse favorevule. Recupera circa el 90% di i pazjenti, anche chì u trattamentu hè assai longu. Múltiple o singulari, ma micca spulatu in l'abscesses di u tempu, guasi sempre conduce à morte.