Prima di quale annu a capital di maternità si allargà?

A maternità, o capitale di famiglia, hè u pagamentu grossu pagamentu in Russia, u dirittu à quale ogni ghjovanu parenti chì anu un segnu o seguente prupietà, da u 2007, ricevenu u dirittu. Questa misura di assistenza finanziaria hè statu sviluppata da u guvernu di a Federazione Russa per migliurà a situazione demografica in u paese, è, basendu annantu à numerosi studi analitici, ha travagghiuta bè nantu à a so cumpagnia fugliata.

Iniziatamente, emissione di certificati per a dispusizioni di u genitori, o capitale familiale era mistante per una durata decada, quella hè finu à a fini di u 2016. Ghjè per quessa chì in l'avvicinamentu di questu annu, dumandinu mai e più domicilii nantu à quì si sarà allargate è cumu u riciviente di i certificati puderanu dispunì da i soldi da ellu.

Intantu, in dicembre di u 2015, u presidente russu Vladimir Putin annuncia a decisione di u guvernu di u futuru di stu prugramma. In questu articulu avemu dettu quale cambiamenti sò stati fattu à a legiżlazioni attuale, è finu à quale annu a capitale maternità era allargata.

A quale era chì a capital di maternità era allargata?

Dopu à a primavera di u 2015, tutti i medichi anu assuciatu perpende cù l'allegazioni infatte chì u prugramma per issuazione di certificati chì dà a realizazione di a maternità di a capitale hè statu decisu per esse prolongatu per altre 2 anni. In ogni casu, ùn hè statu micca una confirmazione ufficiale di sti dichjarazioni per un bellu pezzu di rapprisintanti di u guvernu russu.

Intantu, a risposta à a quistione di si a capitale di maternità era allora finu à u 2018 era d'interessu à un gran numaru di famiglie ghjente chì ùn puderanu capiscu chì si puderianu perderu u dirittu à questu pagamentu più grande si u natuvulu di u sicondu o secundu successu era postponatu. U 30 di dicembre di u 2015, finiscinu a Lege N ° 433-FZ hè statu passatu, sicondu a capitale di maternità era stata estendu finu à u 2018, mentri u prucedimentu per u calculà u so cantu è a pussibilità di a so implementazione micca cambiatu. Sta leghje vi permette di avè un certificatu chì ùn hè solu per quelli ghjente chì sò i figlioli nascinu in u periodu da u 01.01.2007 à u 31.12.2016, iżda wkoll għal dawk li għandhom seconda è a fede sussuranti per i seguenti dui anni.

Semu devi esse nutatu chì tutti queste cambiassi tratanu solu à u drittu per riceve un certificatu. Hè pussibule esse passati i soldi chì questu documentu permette di dispunà in ogni mumentu, cum'è ùn hè micca regulatu in nisun modu da a legiżlazione attuale. À u cuntrariu, datu u fattu chì certu varianti di l'usu di a capitale di famiglia si rializate solu in u longu tempu, ùn pò esse micca limitazione è marcazione di u tempu.

Indubbiamenti, l'adopzione di a Lei N ° 433-FZ appaciva à i citadini di a Federazione Russa solu per un corpu di tempu. È prestu, e famiglii ghjovani parvenezza dumandate ciò chì succede à a capitale materna dopu à 2018. Sicondu l'analisti, ci sò 3 opcions:

In sicuru, in stu casu, inevitabbilità suciale seranu una inzucualità suciale, perchè e donne chì saranu oghji in u principiu di u 2019 per a seconda volta seranu in una pusitùna vantagevulezza, cumparatu cù e donne in u travagliu di a fini di u 2018. In ogni casu, secondu l'ufficiu currente di u budgetu di Russia è a situazione ecunumica difficuta in u mondu cum'è un mondu, hè l'ultima opzione chì pare avà u più probabile.