Strumentu di dirigenza demucratica

Quandu si aghjunte un travagliu, e femine tendenu à prutezione di u clima psicologicu in l'impresa futura è pruvate à scupriri più veloce da u cumu di cumminzioni l'aspetta à un novu postu. A direzzione di i pinsamenti hè ghjustu: hè da l'autorità chì l'efficacezza di u travagliu è u diploma di divulgazione di u nostru putenzi addipenni à una grandezza più grande. Invece, voltu à e donne, vi prova di "svela" u capu cum'è una persona, analizà u so caratteru. Intantu, quarchi vota di curazione micca à e qualità privata di u ghjistunariu, ma à u so stili di gestione di u persunale. Eccu, i modi è i metudi di influenzà i subalterni. Doppu unu di elli - un stilisazione demucraticu di dirigenza - avemu da parlà oghje.

Caratteristiche di stilista demucraticu

L'investigatore distinga quattru stili basi di dirigenza: autoritarisimu (direttiva), libirali (anarchisticu) è demucratiche (collegiate). L'estru di dirigenza democraticu hè carattarizatu da un accordu especiali di l'autorità à a gestione di u prucessu di travagliu. A sola parola "gestione" in questu casu si riferisce à u travagliu, è micca à i travagliati. L'opinione di u squadra hè impurtante per u capu, è per quessa l'stilista demucraticu vende hè chjamatu "culleghju". In questu casu, a responsabilità è l'auturità sò spartuti trà u squadra. Per quessa, ogni participante in u cuncorsu di travagliu si senti rispunsevuli è impurtante

Chì ci vole à esse un subalternu in una sucità chì u capu ubligatoriu adesce pricisamente à u stilu di guerrie demucraticu. Fighjemu nantu à l'autru di l'ochji di u capu:

Hè nutate chì e donne tendenu à cuntrullà tuttu (più apprezzatu - per migliarià), ma sò ancu afflussivi di u persunale è micca spessu inclinati à l'autoritarisimu. Hè per quessa chì e donne trà i capi di un sticentus demucratiche si scopra à spessu.

Cum'è un impiigatu, sarete còmpiu in l'eventuali chì puderanu a decisione è l'imaghjini innamurati à u prucessu di travagliu. U capu ùn hà micca monitoratu tutte e ogni muvimentu è dà infurmazioni clarificate, à u cuntrariu, a vostra cumunicazione serà ridutta in cunsiglii è cunsiglii. Ma u travagliu aghjustatu qualitativu serà nutatu è, prubabilmente, ricumpienta più.

Ùn cunfundite micca u stilu demucraticu di dirigenza cù "pofigizmom", per una bona relazione cù u capu chì avete bisognu chì u dirittore hà rispettuosete cum'è un prufessiunale. Cusì, hè necessariu di travaglià.

Sì hè difficiule per voi cuntinuà u cuntenutu di a responsabilità o sì un bagnu postu, chì u guvernu chì "volte nantu à u patronu" hè vera, hè più forte è ponu esse l'ordini si troppu tranquillu, hè più adattatu per voi. Simili U stilu di dirigenza hè chjamatu "autoritariu-demucraticu". U capimachja raffurza l'interessi di i so impieghi, ma ellu ùn si scurdassi l'ughjettu principale - assai pruduttività.

Un capu cumprumne intende adherite à u stilu di diriggenti sceltu, ma ùn hè micca teme à cambià ticità in certi situazioni. Cusì, per esempiu, una cumpagnia iniziale pò principià cù l'autoritarisimu di un superiore, chì, cù a furmazione è a migliurazione di u livellu di a forza di u cullettivu, pudete passà à un stilista demucraticu. In ogni casu, a capacità per aduttatu aduttatu una cumpagnia hè più un arti ca una scienza.