Quantu fasti per truvà un postu?

L'issueu di langue hè assai agutu in u nostru tempu duru. Quelli chì vulevanu truvà un postu hà dui problema chì impediscenu u prucessu di u travagliu. U primu hè piatru stessu, "quì sò tantu infelicatu", perchè sti me mani sò abbattuti, è u sicondu hè una mandoletta bundanza .

Perchè hè un tuttu è l'altru nunda?

Prima di circà a causa di a situazione difficiliità è l'accusazione di u statu per tuttu ciò chì succede à voi, fate sorte. Iè - hè difficiule, sì - dura, bien, nunda! Avete travagliatu è anu più andatu! Cumu possu truvà travagliu prestu? Attornu, tanti pussibule! Passatu per l'annunzii è vide l'inscription WORK - excellent! Pudete cumprà un ghjurnale è tombate 3 ore à ricerca - grandi! Avete a pussibilità di cercà un travagliu nantu à Internet - maraviglioso! Solu, per piacè, ùn si pò esse cose accusamente, per fà ubligatoriu stessu! Da questu, u prubabile, u travagliu per voi in casa stessa ùn debilitu.

Cumu pudite truvà dinò un bon travagghiu?

Ci sò parechje scelte. Se a dumanda hè chì u travagliu devenu esse bè, po è piglià u tempu. Per sorte alcuna opuliziunità pussibile, pesa cù cura ciò chì tuttu, mette cù i patroni è solu fate un sceltu. È se u travagliu hè necessariu urgente è ùn pò micca tollerà u sedimentu, dopu, sicuru, duvete aghjustà per quasi tutti i pruposti, cum'è una salvatica.

Quantu fasti per truvà un postu?

Cumpliamente un currículum vitae - questa hè a vostra carta di a carta. Se vulete travaglià a specialità - hà bisognu di travaglià dura. L'ottene scelta: dà un annunziu in quale dichjarete cunsigliate qualcosa suggerimentu.

Ci hè ancu una cuspirazione per truvà un travagliu rapidamente. Avete bisognu di un pappu biancu è di una grande munita. Per una conspirazione classica per pronunziallu preferitu in a serata, quandu si fa scuru. À dirusta prima di quandu soli vene un ghjurnale fresh with the proposed ads. Pigliate una munita è mette cù un tamarzu à a cima in u pane. Fighjite è dite questi parolle:

"Quandu i steddi sò sempre cù a luna, a furtuna hè sempre cun mè.

Per a furtuna ùn aghju micca cajulatu, aghju trovu un locu per mè stessu.

Sò un bonu ghjovanu, bella, in ogni attività,

Aghju aghjustatu à ogni attività, vi aiuterà in ogni travagliu.

Quandu u soli risalti à u celu, perchè un bonu locu sarà à mè.

In questu locu tutti quelli esse stati, serà u sere ore à aghjunghje ".

E donne deve esse rimpiazzati da "bonu cumpagnu" - "donjonedda russa". Dopu tù hà dettu questu, aghjunghjendu a munita in un fazzulettu, attaccò in un filu è oculve in un locu desertu. A matina dopu cumprate un ghjurnale frescu è pruvvidendu à ringà quelli numeri chì offrenu i vacanzi codici. Avete a diri!