Cosa à veste in l'estiu di u 2014?

L'estiu hè avvicinendu, è in i ghjorni per ghjornu chì vi vògliu per vende cusì cum'è cusì cun l'ubligatoriu, ma à u listessu tempu hè modellu, eleganti è elegante. Chì serà a moda di portà in l'estiu di u 2014?

Vestiti è sarafani

Prima di tuttu, si vuta trattà à i vestiti longu è i sarafani in u pianoforte da lumini streaming tissuti. Tali mudelli in gentile tonalità di u celu blu, turcu, dà l'imaghja di ligereza è frescura, chì sarà apprezzati in u caldu di u veranu. A tendenza sta stagione serà a versione urigginali di stu sundress in a forma di una cammisa longa trasluzcuzza senza mancu, chì ghjera purtata nantu à un vestitu corta. Oghje saranu vestiti longu cù una schernu americana, cù elementi di asimetria. U prublema di a staghjunalità saranu mudelli di tela di lacce. Hè assai impressjone avarà vistutu vestiti longu cù un gradientu di culore. I vestiti retro seranu populari. Stylists di moda di giovani e eleganti ponenu attenti à i vestiti curtichi di sita, chiffon o organza di findi in u pastusu in u minimalista.

Pants & Shorts

Per rispunse correlemente a quistione chì serà purtata in l'estiu di 2014, ùn si micca scurdatu di a varietà di stili di trousers è shorts estivi. U prublema di a staghjunalità sarà trottura di biancu blanche, in particulari cù u largu pantalon chì tornanu à a moda. Anu seguitu i pantaloni capri accentuuri pupulari.

E vistiche vistimenti in u caldu di u veranu sarà micca shorts. I mudelli sò mudeli allungati cum'è un cutu liberu, è in slinky. Granni prisentanu un cuntenutu di mutanni curtziu monocromu cù una cima cù stampa fiurali. Fora di a cuncurrenza, pantaloncini di luci, è in tutti i denim bianchi.

Naturalment, in 2014, u tema di vestiti d'istati assicuratu currettamente hè pertinente per i femine in affari. Allora, sta stagione, com'è una alternativa à a vistura di l'uffiziu classicu, i stylists offeranu shorts longsiu allungati in cunglisa cù camiceria o capelli di u stessu materialu è u listessu colore.

Skirts

Questu nantu à ciò chì hè moda di vèstinu in l'estiu di a stagione 2014, ùn si micca scurdatu di faldi. Ùn falete di u podju pencili tradiziunali. Per i fannijiet di l'imagine micca standard, i diseggiani prupone mudelli cù draperi è di spedizione. Riturnatu à a moda è di pilli in pezzi.

Calzature

Qualcosa image deve esse supplimentata da scarpi degustate sceltu. Ciò chì vèstinu in l'estiu di a staggione 2014? Tuttu hè chjaru. I mudelli riali seranu nantu à a piattaforma è a scienza, nantu à u studiu è u piuvale, sandali è ballet. I mudelli cum'è tonalità pasturali è culori brillanti. In i mudelli di tendenza mudificà da e materia unormica, per esempiu di cordone, è cù elementi originali di furnish.