Paraproctite in i zitelli

A infekzione in u corpu di u zitellu pò manifestà in parechje malatie, cumpresa a paraprotistite, induve a parte inferior di u rectu hè inflamata. A malatia si trova per a inflamazioni di u tessulu peritopulmonary è è cumuni in i zitelli di e diverse età, particularmente in i zitelli.

I causi di a paraprotistite

A malatia hè causata da i microbes piogene, chì quandu ubligatu da u duttore di a suppulazione di a glàndula, chì trasfurmate à i spazii cellulare da u lumen di l'intestinu. Quandu a paraprotisetta in i zitelli, l'infezzione diffonde da u rectu. A causa di a malatia pò esse:

I sintomi è cursu di a malatia

A Paraproctitis hè una supirazione, ma più u più fondu hè a inflammazione, u più cumplicatu u cursu di a malatia. A malatie cresce cù a freba di 39 ° C è u dulore in a regione anal. U picciottu si pariu di u dulore agutu à urinate è sviu l'intestinali. Ci hè inghjulazione è vermiculità di a pelle, è di u dolore quandu tocca l'area affissata.

Distinguisce trà e formi agudi è cronii di a malatia. In a forma aguda di a malatia, a inflamazzioni purulenta spessu occuru di superficialmente (sottucutati o in sottumucosa) è menu spessu locali. Cù un cursu longu di forma aguda o fistula congènita in u rectu, a malatia pò piglià una forma crònica.

Paraproctite in i zitelli

A maiò spessu, u trattamentu in patientu hè realizatu sottu a tutela stretta di un meditru, postu chì a paraprotistite pò avè forti Cumplicature in forma di sepsis. In u stadiu iniziu, a malatìa pò esse trattata cuntablemente cù l'usu di bagnu sedentariu, microclyste, irradiazione ultraviolet, antibiotici è candele. L'assenza di a dinamica positiva è l'improvità evidenti sò indicazioni per a intervenzione cirurgia. Fistulesi sò ancu aperti circhendu per sguassate pus. U trattamentu di a Paraproctite deve esse realizatu da un medico cunzignatu, perchè ùn hè impurtante ùn solu per abrir è di sguassà puszione, ma ancu per eliminà u tottu internu da quale l'abscessi cuntene cun u rectum. Semu devi esse nutatu chì u trattamentu puntuale di a paraprotistite aguda si finisce cù a recuperazione completa, è solu in 8-9% di i malati pò avè una forma crònica.