U zitellu hà a so carica russa

Ùn sò micca sempre un pècure di bona salute. In certe volere si signalanu di prucessi sfavugati chì succedenu in u corpu di u zitellu.

Perchè è perchè chì u zitellu anu migliurà mascheri!

Sè avete avutu chì e so carrughju di u zitellu (o una pugnale) anu aghjustatu tuttu lu tempu, o principalmenti in a sera, u probabilmente hè un signu di alliricamia. U nomu scientifica per a rossu (è dinò cumbugliu o ciaccate) e carru in un zitellu hè una diathesis di exudative-catarrhal o una scab di latti. In u primu annu di a vita di u zitellu, a maiò parte di i genitori facenu stu prublema in certu puntu. Videndu u zucchinu rossu di u zitellu, avete bisognu di truvà a causa (allergiu) quantunque possibili è l'eliminanu, per impediscenu a diatexite da sviluppà in una malatia serbia (dermatite atopica (neurodermatitis), rinitis allergique crònica (rinite), etc. bronchial asthma).

Carrughji rossi in cani

A causa di i prugne bianchi in un ziteddu (allibera) sò da cercà in l'alimentazione di una mamma in infermiera. Ricurdativi di ciò chì avete manghjatu in l'ultimi trè ghjorni, per esse poteri allergensi in a vostra dieta duranti stu piriodu (chocolate, frutti citrati, fragole, zucca, latti di vacca, etc.). Eliminate tutti i prudutti perikulati. Dopu, pudete pruvà solu quandu u zitellu hà sintomi d'allergii. È per entra questi alimenti in a dieta, deve cun vigilance, micca più di un pruduttu per simana, in picculi quantità. E assicuratevi di seguità a reaczione di u zitellu. Fate un pezzu di cioccolatu, e to vostri fagotti preferiti turnu rossi novu - avete bisognu à nigà sta fogliosa prima di a fine di l'ameglie.

Mechi rossi in un zitellu artificiale

I picculi rossi di u zitellu artificiàtu, chì ùn hè micca cunnisciutu di u leccu, vi ferà claramente a mamma chì u zitellu hè allergiu à u latti di vacca. Hè una parte di a maiò parte di e preparazione di u zitellu, è ancu una allergie à i zitelli hè un fenomenu cumuni. Chì deve fà? Per principià, pruvate di dà una mistura di una altra marca. Sì l'irritazioni nantu à i pomi ùn anu micca passatu, serà necessariu di trasferitu temporale di u zitellu à una misura speciale, hypoallergenic (in ubbuli di u latti di vacca cuntene a idrolisate di a proteina o di latte di soia).

Hè impussibile d'alimentari constantemente un zitellu cù una tale mistura, perchè ùn mancu cuntene pocu di tutte e sustegenu necessarii per u sviluppu normale è u sviluppu. Inoltre, parechji zitelli solu ricusate di manghja (quandu era cù u figliolu di l'autore di stu articulu). Allora vi hà da avè bisogna à u so zuccheru una misura di capri cù u latti caprunu - ùn hè micca prezzu, è micca micca in ogni locu pudete cumprà, ma, sfurtunatamenti, per pare pare pare, hè questu l'unicu modu. E, sicuru, un such aspiratori allergiunamentu artificiu deve esse introduttu prima chì altri figlioli.

Carru russu in un zitellu dopu à l'annu

Se u vostru figliolu d'un annu, chì hè bè chì anu inturniatu cù l'attraversu, hà a so carruveri rossi: hè chjaru chì l'allergenu deve esse cercatu direttamente in a so dieta. U schema di ricerca è d'exclusionu di un pruduttu pianu pocu stampatu hè u listessu chì per i babori. Escludemu tutti l'allergens potenti (in spessu sò zappagine è tutti i frutti è ponu aranci è, da novu, u latti di vacca), aghjustate a scumparsa di sintomi incontestabili è dopu introdusà i prudutti chì anu dumandatu unu à un momentu durante a simana, vedi riazzioni.

Succe chì una allergià alimentariu porta à diatexesi. Sè sicuru chì a dieta di u zitellu ùn conta micca alergensi, e maschi tutte e listessi ridenti, pruvate à cambià i cosmetti di u zitelli, lavatu in puerdu, è forsi ancu u vostru perfume.

In più di eliminà l'allergenu, ùn hè micca degnu per piglià a cura di a zucca di u babbu, aiutà à calmà è recuperar. Per questu, quandu anu meravigliatu u zitellu, utilizate infuzzioni parfetti: hè bonu di calà è di rinforà a pelle di u zitellu, chamomile, fraschi, medinitsa, echinacea, cicoria. Ùn hè bisognu di mischjà caghjà, un tipu hè abbastanza. Aggiate l'infuzione à u bainu di batizza finu à chì u roghjunatu hè sparitu.