Vasos di Pizze cù e so mani

U bastimentu in u sole viaghjanu bè in qualchi interiore, anu qualcillane di u so stile è abitanti, ma quì hè a mala sorte: un bonu bufali à u bagnu è senza mettezza di soldi, è i materiale fràggicu chì hè fattu hè inacceptable in a casa cù una petite o un zitellu. Cumu pudè fà ghjuvelli chjappelle è culpabili cù i vostri mani, vi dile à a nostra photo master-class.

Cumu fà un vaso veneta?

Fate un vaso, sia un pianu, cù e to manu da u scarrà sempre hè difficiule, ma un qualchì tempu passatu vi sarvà salvà assai soldi, è u risultatu sarà piacè è fate un orgogliu di voi stessu! Allora, oghje chì facenu un vaso, in u ghjurnale, cù i nostri propri mani.

Tuttu chiddu bisognu di sta classa maestru hè solu: un munzeddu di i vechji diurni, PVA cola, una cupria da un pomo è un paru di mani.

  1. Emprumbamu a sciuve cù a furmazione di fasci di foglie di ghjurnale, hè summamente semprici: ghjustu a rotonda di ghjurnale in u tubu da un cantonu à l'altru.
  2. U fondu di u vase hè migliuratu di u cartone. Sta tecnica prutirà assai u vostru tempu. In ogni casu, sè stessu vulete teneuranu u fondu manualmente, avete bisogna formà quattru fasci di quattru fascimentu, è lasciate in modu transversu, alternativamente cada un di i fascieti sò esse ghjustu à un cercolu, intrapprazzendu ogni chjaru di i quattru fasci. Cusì, e so primi tri fili sò tenevule, è da questu un quatte di tubi hè divisu in parigli è ferite in a listessa manera da trè rive più. Dopu avè finitu, avemu digià 6 filarias di tissuti è abraziaghjule ognuna di i tubi per separatamente. E avemu quì hè cusì un fondu:
  3. Avemu passatu à tissuti i mura di u vase: aghjunghjenu i prossimi salippi in altitudine, è ogni unu d'elli hè strapatu cù una corda. Cusì, facemu a vigna di u vase, a so larga dipende sanu sanu à i vostri brame.
  4. Avà in u corsu, ci hè una tappa, o un pianu, o in generale tuttu u discu-like è in l'area più largu chì u fondu di u vase. Inseritu a tapita trà i punti di l'arnesi, in u puntu chì a vina di u vase se spieghja, rispettivamente, a cinghja fasete a tapa, a più larga serà u vostru vasu, è vice versa.
  5. Se continuu a tene in a stessa tecnica 10 fili più.
  6. Allora, cù l'aiutu di bandi elàstichi, o da i nostri propri mani, anu da pocu urighjini di principià per portà e cinghi di i fileri, questu, volenu à u teccatu di u strettu cù u coddu di u vase.
  7. Fighjemu u corpu di rinfurzà finu à u tempu, finu à chì duvemu in ferulà dui arnesi-struti, invece di una.
  8. Ùn torna a pattalizate i fascimentu in i bandei è avemu a parti di u cunfini di u vase.
  9. In alternativu, aghju un rack after another.
  10. Dopu avè ottinutu u quinta cinque, retrocedi novu à u primu è dàdene a cuda sottu u talellu di u rack, è po arreti a quarta. In seguente, in u listessu prugettu, fate la seconda guàrdia nantu à u settimu è copre a sesta, a terza in sottu u vintu, è cusì.
  11. In i finestri chì parevenu in ogni uni, avete saltate una schernu finu à chì u spitu s'assumiglia una forma.
  12. Guardemu à i restani pegadi di i tubi è u nostru vase hè prestu! Purtate cù PVA, o vernici biancu è, se vulete, pittura.

Cusì avemu amparatu à fà un saccu di u ghjurnale stessu. Se vulete, utilizendu a stessa tecnica, pudete piglià un vaso da ramoscelli, rattane, tubi di gomma, tela è qualcosa. Vaschi fatti da elli, da una varietà di materiali adattati per ogni casa. Stu ditagliu di l'internu pò esse stampatu cù l'usu di tecniche diffirenti, cambiatà a dimensione, espansione è culore in ogni culore. U vasu PVA cubierto ùn sò micca paura di l'umidità per quessa ch'elli sò fàciule di limpiassi da u polvillo, è i materiali sfraiati di quale sò fatte micca fà dalle è u vostru parenti.