U rolu di a famiglia in a criazione di u zitellu

Ogni omu sapi quantu hè impurtante u rolu di a famiglia in a crianza di u zitellu è a furmazione di e so qualità persunale.

Aspettu baschi

Hè nutate chì l'influenza di a famiglia nantu à a criazione di u zitellu pò esse pusitiva o negativa. Normalmente, i genitori imaginate ciò chì i so figlioli sò cumu è pruvate d'impone u patru di cumpurtamentu sceltu chì duveranu diverse diffusioni. È per l'educazione successa di l' individuu in a famiglia, e seguenti règuli deve esse osservati:

  1. Paga più attente à parlà cù i zitelli.
  2. Per esse interessatu in una vita di u ghjornu di u zitellu, per ludà per i successi è i rializazioni, per aiutà à cumprenderà a ragione di fallimenti.
  3. Per direttà in un canali correctu per a decisione di prublemi.
  4. Fighjà à u zitellu chì ghjè a stessa persona, cum'è i so parenti, per cumunicà cun ellu in una pedagugia equitazione.

L'educazione spirituale è murali in a famiglia hè unu di i prublemi più difficiuli. Dopu tuttu, l'aspettu principalu è i principii pò distingenu in e diverse cumunità culturali è e famìglie. In ogni modu, cumune à tutti averebbe esse cumpletu di e seguente cunniscite:

Stili basi di l'educazione famigliali

Ci sò parechji formi di crianza in a famiglia, a più cumuna di quale hè listessa quì sottu:

  1. Dittatura o educazione forte . In u risultatu, u zitellu criscerà o aggressivu è cun una autoestima baxza , o dèbbuli è incapaci di decisioni nantu à ellu stessu.
  2. Caccia eccessiva o indulgenza in tuttu . A diversità di u primu mètudu di l'educazione, in una famiglia chì u zitellu sera u principalu. In ogni casu, i figlioli ùn simule micca capisce ciò chì hè bonu, chì hè male, ciò chì pò esse fattu è ciò chì ùn hè micca.
  3. Indipendenza è non ingerimentu in u sviluppu. Stu tipu hè spessu osservatu quandu i paisani sò impauriti di u travagliu o simpricimenti ùn anu micca vulutu passà tempu in u membru più chju di a famiglia. Per via di cunsiquenza, una persona si sviluppa infeliz e cun un sensu di solitude.
  4. Ociazione o interazzione bilatera . Oghje, questu hè u metu più acceptable. Dopu tuttu, l'educazione in una famiglia muderna hà da esse un dialogu chì i genitori ùn solu "dite" e so règuli, ma ancu eseguisce e bisogni e interessi di i zitelli. In questu casu, l'adulti sò un mudellu di imitazione, è ci hè un intelligente entendimentu di u cunfini quellu chì si permettenu è micca. E più impurtante, u zitellu aduprenda perchè ùn si pò micca cumprà sta funzione o quella scumessa, è ùn ci seguita cegamente seguite e reguli invenzione è e normi di cumpurtamentu.