Puderiti i zitelli di bevi café?

A maiò parte di a ghjente bieraire regibule. Qualchissia ùn pensa micca in a matina senza una tazza di una parfumata, un qualchissia ova in quantità illimitata in tuttu u ghjornu. Ci sò ancu quelli chì facenu cafè per contru à l'excece di kilogrami. Ma tutta questa currettamente adulti. Ma chì secondu i zitelli chì i so paisani avianu u cafè? À quale età pò esse un caffè per i zitelli, è deve esse datu à tuttu?

Perchè ùn poni micca figlioli averebbe cerveza

Ci sò tanti ragiuni chì i zitelli ùn ponu micca bevi cafe. In una tazza di infuzione dinamizanti, in più di a cafeïna cunnisciuta, sò assai più chimichi. E quelli parenti chì offeranu cafè descaffeinatu à i zitelli sò sbagliati. Dopu tuttu, sò sicuru chì si ci manca cafeina, u zafranu sò inutilità à u zitellu. Ma questu ùn hè cusì, u riccu cumuni chimicu di u caffè, quandu s'utilice regula, hè lavatu da u corpu di u zitellu, perchè u materiale d'edifiziu necessariu hè caldu.

Puderiti i zitelli di cafè?

Un altru misconcezione hè chì si u caffianu in biancu hè nutili, allura u cafe u verde pò esse cunsumatu da i zitelli è ancu utile. Questu hè una raffemia. U zitellu ùn beneficci micca di u caffè verde. À u cuntrariu, u caffè verde chì hè più forte u più nìuru stimulatesu u sistema nervudu, chì in turnu porta à l'iperattività di u zitellu, à a so incontrollabilità. U cunsumu caffè u cafè, u corpu hà avutu rapidamente adupratu è esie dosis maiori. Tali stimulazione di u sistema nervuariu porta a dependenza à u caffè in a zitella, è in l'addezia, pò esse trasfurmatu in una dependenza à i prudutti serii - alcool, drogues. In a prima adolescenza, l'usu di stimulanti stimulanti disrupte u fruttu equilibru emoale di u zitellu.

U danni à u caffè di i zitelli hè oblicu. Ma se si u zitellu pide un sapè è ùn pò micca riffisce i genitori? Appressu in a cucina, avete un cane di cafè d' achicaria o cafe d'orzu, chì hè bonu per u corpu di crescente. Un veru caffè médecinisti recommandé recommandé à vende micca prima di l'età di magguranza.