U figliolu 2 anni ùn hè micca parlante

I paisani cun tremente relate à e prime parolle pronunziatu da u zitellu. E cuddientimi chì pronti sianu seguiti da un discursu coherente, ma micca sempre esce in questu modu. U zitellu stubbornly ùn vole micca di parlà, dà solu un sonu incoherente è murmuri, sguardu di u so dettu. Cosa da fà in una situazione tali, quandu avete principiatu à preoccupari è vai per vede un spicializatu, è in quale casu pudete aspittà?

U zitellu ùn parlava micca - chì faraghju?

Quandu u zitellu hà tornatu 2 anni, è ùn hà micca parlatu, in seguitu è ​​necessariu escludiri a patologia di l'aiutu di l'audizione, dopu à tutti, hè chì oghje chì prima di sta età, i genitori ùn anu micca sapendu u problema esistenti. In generale, u diminu smarru pò esse determinate da a manera chì un zitellu responde à i paroli adulti, se stinqui l'ignora è ùn turnarà ancu quandu turnanu à ellu, questu puderia esse indicazione chì u zitellu hà da prublemi d'audizione o anormalità neurologgica.

Studi di salute è i patologichi ùn anu avutu una tendenza chì ùn hè ancu spiegata - i zitelli partenu da parlà dopu à quattru 10-15 anni fà è a so dictione hè più peggiu. Per quessa, si i genitori dumandinu l'aiutu di un specjalista di parlatori, quandu un zitellu hè 2 anni di età è ùn parlava micca, sò cunsigliati d'esce à 3 anni, è di seguità cumandate à trattà cù u zitellu.

Pudete stà, per suprattuttu, pudete, ma tutti i genitori vògliu i so figlioli per parlà cum'è a cumpagnia Kolya. Perchè per parlar barbibale accuminciò à u tempu, hà bisognu à creà cundizioni favurèvuli per questu. Ancu s'ellu si hè stabilitu da a natura chì u zitellu sussistarà dopu à pusà è andate, per di dichjarà un zitellu, hè ancu di diventà tardi da normi in generale.

Una studia cù u zitellu chì ùn parlà micca à 2 anni.

Perchè u zitellu spertu à pudè a voce tuttu ciò chì succidia intornu à ellu, ci deve esse dispunibuli e cundizzioni di vita, un scambiu scappatu, un televisoru radiu è a cura di i genitori. Sottu à l'attenzione ùn hè micca necessariu di significari l'anticipazione di i desideri di u zitellu, quandu u babbu pò, è vulete dicerà qualcosa o dumandà, ma i genitori cuinzuri sò digià in fughje per aduprà a struzzione di u zitellu secondu una di e so sguardi. Hè necessariu per creà situazione chì u zitellu veni obligatu à dumandà, per qualcosa, adulti, è chì, à u turnu, ùn deve micca capiscu u so mooing è pitziche.

Da una età primiata cù i zitelli, avete a ghjucà di ghjoculi di ghjucà è fà a ginnastica, utili per i sapori di pocu mutore. Tutte e manipulazioni apparente ùn anu parechje fruttificà in u futuru. Sì u zitellu hè 2 anni è ùn parlava micca, perchè serà assai utile in maschjà i dete, chì ghjè fattu per prutunà ogni ghjornu à u turnu, accumpenu tutte l'azzioni cun ligere rimane.

I patologici di fondu in i so classi utilizanu un cepillo dentale convenale, chì hè fatta da u simu di u dete, è i genitori pò ancu piglià stu metu in u serviziu. Pudete cuntattà un prugrammu cumunitatu cumuni , insignendu à u zitellu à ripetiri i diversi movimenti di i labbra è imitanu i sani di l'animali.

Perchè u figliolu ùn parla?

I figlioli non-parlari sò crisciutu in una famiglia chì i genitori stessi sò pocu cumunicazione è prefittàvanu stà mutu. U zitellu ùn hà nuddu à amparà à parlà, ma quandu ellu hà da parte à u kindergarten, ellu "rumpia" è u zitellu ùn cumincia à chirp senza firmà.

Or, à u cuntrariu, succede chì in i famigghi più grande u più chjucu avianu prublemi cù u sviluppu di u parolle, è i genitori sò cunfusu perchè u zitellu ùn ùn parlava micca parechje persone, perchè ellu hè di dui anni è hà qualcunu di piglià un esempiu. Quì u prublema hè predefinitu u grande numaru di persone chì constantemente parlanu, perde ùn permettenu micca u zitellu per inseritu e parolle, avvisu i so brami. Un tali figliolu ùn hà micca bisognu di parlà, perchè ellu hè digià capitu senza parolle.

In ogni casu, quandu assai attente hè pagatu à un zitellu, i culturi di fiancu è i pueta sò lettenu per ellu, scrive, modelli è eserciti di magia sò impauriti cù ellu, da quandu ellu sò trè anni, certamenti parlà.