U mantellu di una manta

Una tendenza brillanti è contradictoria in l'inguernu - una chaise longue di una manta hè acquistendu popolarità trà i disegnaturi è e donne di a cità di a moda. L'idea creativa cadiu à u gustu di parechji couturiers eminenti, è glurificonu à u publicu a so visione di una cosa cusì eccentrica.

U mantellu da una manta, o in u passatu

A cappucciniani sò un vestitu d'invernu invernale per noi, è ancu à mudelli iniziale cummincianti cum'è "coat-down jacket-blanket", anu da pocu tempu avè usatu. Inoltre, parechji veru amatori di a moda anu sappiutu à pruvà sta stilosa è incridibile nantu à elli.

E tutta a cosa ùn era nunda, ma micca accustatu à a malgrosa disinazioni egiziana Marit Ilison, hà decisu di scunfighja ogni ghjornu. U mantellu di mantelli suvietichi hè una decisione imprevisu è ambigua.

A ricumpensa hè stata veramente unica, siddu solu per chì tutti i prudutti sò stati vistimenti repi sovtani. Sì, sò questi fogghi originali chì parechji ricurdanu di: rosa, russa, verde, aranciu cù un patrone di beige o biancu - assai d'elli evucenu a ricordi di a zitiddina, è l'àvini di ricchezza, forsi anu sempre priservatu specimensi raru in u troncu. Ma ùn avà micca questu. Abate di mantelli Suvii di Marit Ilison sò assai eleganti, diferenze in u cuticu è culore, è i decoru per elli sò i cristalli di Swarovski . Hè nutate ancu chì tutti i prudutti sò stati minati, u prezzu per elli turnonu per esse claramente micca Soviet.

Nisunu menu urigginale in i so prughjini di u disignu di a marca "Wintervacht" - elli presentonu à u publicu un mantellu di foglia di lignu è di cammellu, ancu in questa ora monocroma. U matiriali per a fabricazione di sti prudutti sò stati mantas, compru in un mircatu di mercuri. Di sicuru, l'articuli di vestibule pò esse chjamatu unicu, anche si l'esperti di a moda dubbienu chì scandisassi da i podis à i strati.