Sorbenti per allergii

Hè sorbenti sò sustanzie chì anu una struttura chimica è sò capaci di assutiva selezzione di sustanzi tossichi in ogni forma. U più famoso sorbente hè attivatu di carbone, hè cunnisciutu ancu di i zitelli. Hè una medicina à prezzu è di prezzu pozzu d'assorverà, per quessa, sorbing the toxins that cause some disorders digestive.

Stu rimediu simplici per "malatie di stomacu" era cunnisciutu ancu in Grecia antica è Eggittu, in più, era utilizzatu per trattà e feriti liberi. Oghje, e persone in sorbenti necessanu assai più di i nostri babbi chì stavanu sempre prima di a nostra era. L'urganisimu di una persona moderna hè ogni ghjornu sottumessu à l'influenza di poisons - cigarettes, l'alcool, l'aria catturata cù e vapore d'eshauste è i scorci industriali, è cusì.

Cumu per piglià sorvente per allergii?

I preparazioni Sorbent per allergii in l'adulti sò utilizati durante e primi sigimi di sintomi di una reazione allergique. A dosi di a droga depende di u pesu di u paci - circa 0.2-1 g per 1 kg di pesu. Cusì, hè calculata a dosi di u ghjacciu di u sorbente, chì hè presa in trè à quattru dosi duranti u ghjornu. A maiò parte di a durazione di u cursu hè una settimana, in certi casi, hè prolongatu à quattordici ghjorni, ma chistu pò succorsu solu nantu à cunsiglii di u duttore. Hè ancu impurtante chì à a fine di u trattamentu a dosi di ghjornu di u sorbente scordu gradually, per via, in l'ultimu ghjornu, u paci prumèsta solu a mità di a dosa iniziali.

Inoltre, u sorbente pò esse usatu per a prevenzioni di l'allergii, in questu casu a droga hè stata tagliata cum'è i principii seguenti:

Malgradu u fattu chì a rimpiazzamentu di sorbenti raramenti raramente porta à effetti effetti è pò esse piglià ancu à i zitelli, u cursu di trattamentu è di dosificazione deve esse appruvata da un spécialiste, postu chì in a maiò parte di u trattamentu hè un individuale.

U megghiu sorbentu per allergii

Trà l'immensità di droghe sorbing sò cunsacratu per voi i seguenti medicini chì ponu salvà da l'espansione allergii: