Chris Brown hè suspettatu di latà una donna

Chris Brown volta in novu era in mezu di u scandalu. U cantanti americanu si truvò sottu investazione in cunnessione cù a battaglia di una donna chì volia fotografallu.

Incident in Las Vegas

L'incidentu hè statu in una festa chjuca in unu di i stati. Sicondu a storia, Lizien Gutiérrez, chì era presentu à a festa, facia u caminu à l'abitazioni di Brown, pigliò u so telefunu è pigliò una figura di un invasore stupidu. Angry, gridò in un client invitatu è, senza pinzariu duie volte, culpisce u pugnu, cusì a vittima in l'ovu drittu.

Lizien ùn hà micca bisognu d'assistenza medica, abbandunò u partitu è ​​andò à a stazione di polizia, unni scrivia una strada.

A riazione di una celebrity

U suspettatu ùn si ponu micca cummentà annantu à l'accusatori, ma i rapprisintanti di a stella chjamanu l'insegnante di donna è dicenu chì ùn ci micca micca rispettu à a realtà.

Leghje ancu

Mala reputazione

Brown hè cunnisciutu per u so arme Temperatur unbalanced è veloci. In u 2009, hà ricevutu a pena di cinc'anni sospettata per a vurria di Rihanna, chì era quì a so sposa. Boyfriend hà tombatu è quasi strangled a cantante, è dopu s'ammugghiau da l'infurzatori polacca.