Angelina Jolie anu visitatu u Kenya cù una missa impurtante cum'è l'Ambassadoru di l'ONU

Aieri a famosa estrema di pelle Angelina Jolie hè stata cun una missione impurtante in Kenya. Stu viaghju hè stata urdinata da l'Assemblea Général de l'ONU in onore di u ghjurnale Refugettu di u Munnu, chì si celebrà in u mondu u 20 di ghjugnu.

Angelina Jolie

U discorsu di Ghjolie hà toccu l'alioni di parechji

L'accontulu solenni à l'occasioni di stu ghjornu speciali hè statu dicisu da l'ONU per esse in a cità di Nairobi. Ci, in a presenza di parechji cintunari suldati, Jolie hà datu un discorsu in quale hà indirizzatu i ghjente in uniforme. Hè ciò chì Angelina hà dettu:

"U 20 di giugnu hè un ghjornu speciali. Oghje, tutti i citadini di u pianeta pensate à u fattu chì in noi ci sò parechje persone chì, per diversi motivi, abbandunonu a so terra nativa è vanu in una terra straniera. Questu hè facilitatu da parechji razze diffirenti, ma cum'è regula, tutti elli, un modu o un altru, sò rilatati à guerri, disastri naturali è cusì. E persone in forma di manticanu sempre in questu casu sò assuciati cù e vittimi cù salvamentu è aspetta per u megliu, ma in Nazioni Ungheri ci sò casi chì i servitori ùn eranu micca menu ghjistimatu di quant'è terroristi o invaders. Lamentati, ora pudemu sapè di manera sicura chì alcuni di elli cumandenu crimini sessuale contr'à e residenti lucali. Questu, per tutti i medichi, deve esse firmatu, perchè noi sò più pessimu di quelli chì facenu questi questi poviri. L'asèrcitu hà una grande rispunsabilità, perchè avianu prumittu di difenda à u so ghjuramentu. E persone in uniforme avè bisognu à diventà un esempiu di quantu degnu d'esse ghjunghje l'agulla.

U discorsu di Jolie era cusì sinceru è sinceru, è tandu parechji di l'omi chì assistenu à l'eventu chjaru lenti. Dopu u discursu, Angelina hà in capu à una riunione cù e donne da u Congo, Sudan meridionale, Somalia, Burundi è altri paesi africani chì eranu vittimi d'asset è viulenza sessuale. Dopu avè cunghjuntatu cù elli, Jolie hà dettu sti paroli:

"Prima di noi sò e donne chì hà sappiutu di scappassi di i persone chì causanu u dolore è u soffre. Ùn ognunu pò sopravienta a viulenza sessuale, è dopu à quandu principia una vita decentu. Hè un grandore unore per mè di prisentà davanti queste genti ".

Per questu viaghju, a famosa attrice scigeu un vistitu beige è cunzistenti di una ghjunta cun ghjustu classica. Ensemble Angelina hà rinfurzatu cù una bianca bianca, cutte simplici è sandali barefoot.

Leghje ancu

Jolie - Ambaatrizazione di u Nurmulu da u 2001

17 anni fà, Angelina hà realizatu una seria di viaghji di carità à u Pakistan è Cambogia, dopu chì era vistutu da l'ONU è invitatu à cooperà cum'è l'ammaistru di granduvità. Perchè l'attrìzia pò vede regularmente in stati chì anu avutu prublemi cù refugees: Kenya, Sudan, Tailanda, Ecuatoru, Angola, Kosovo, Sri Lanka, Cambogia, Giurdanu è altre.

Jolie hà scontru cù l'esercitu
Angelina hà dimustratu un stile eleganti