Classificazione di i fenomeni mentale

Grazie à i fenomeni psichichi, a persona hà cunnuscenza u mondu. Hà contribuiscenu à a so orientazione in a realità circundante. Hè nutate chì sò tutti interconnati, l'esistenza di un ùn pò esse senza u funziunamentu di l'altru. Demu cunzignatu in più di dettu i trè gruppi principali di classificazioni di i fenomeni mentali.

Tipi di fenomeni mentali

1. Prozesi Mentriali aiutanu à riflettà a rialtà in a mente di una persona. Formanu a basa per a furmazione di stampi psiculichi. Questi includeu prucessi di tipu cognu (memoria, percepzioni, etc.) è volitori, emutivu. Uni in un cuncettu cum'è attività mentale.

I prucessi mentali mudificanu rapidamenti i fenomeni mentali è, anch'elli, anu a culminare di a so manifestazioni cum'è a stampa iniziali di u sviluppu, è di u decadenza, sfinendu. Cù l'aiutu, anu infurmatu di e prupitati di parechji ogetti, i fenomeni di l'ambiente. Questi prucessi consistanu in e stages, chì includenu rappresentazione, pensamentu, sensazione. Elli regulanu u cumpurtamentu umanu per attraversu, cuncentrazione di attenzione.

2. I Stati Mentali riferenu ancu à u tipu principalu di i fenomeni psichichi. Sò ditirminate da preghjudiziu da a vostra attitudine per l'eventi In a psiculugia sò:

A l'impresa inclusa l'statu di u tipu cunfinanti (neurosi, ritardo di u prucessu mentali, psiculopia, etc.). In attività mentale sò stati fenomenu stabile. Pudete, cumu per fà perisce (per esempiu, fatigue) è aiutà (capacità di travagliu) di u vostru travagliu attivu.

3. Ogni propitiali di personalità mentale inclusi l'abilità di l'individuu, u so temperamentu , u caratteru, i caratteristiche individuali di u tipu emutivu (temperatu veloce), creativa (dreaminess, etc.). Iddi addipenni di a vita di una persona, u so sviluppu, cumu si primurà, quale hè a cusidditta. Inoltre, in u mondu di i fenomeni psiscichi sò cunsiderati a più longa (ùltima micca solu per decennii, ma ancu per una vita). Hè veru, in tuttu u sviluppu persunale personali, questi immubilii sò capaci di cambià, per via di a riformulazione è di a furmazione.