Chì ùn pò micca esse fattu durante a gravidenza?

U pezzu d'aspettu pè u zitellu ponu assai restrizioni à a vita di a futura mamma. Per incasà u gravidenza per passà salvezza, è sussugüinu un zitellu sanu è forte fubbe nascitu à una donna, ella deve rinunzià parechji abbitanti è fà cambiate parechji modi in u so modu di vita dopu avè ricevutu nutà di a so situazioni "interessanti".

In questu articulu, vi diceremu chì micca à fà duranti u gravidenza in una cumincià prima è tarda, è quali pruibisce ci vole à piglià più seriu.

Chì ùn pò esse done in u primu trimesteru di gravidenza?

Cumminciuse cù a fertilizazione di l'ovu, arcuni di l'azzioni di l'expectante mamma sò pruibiti, perchè puderanu pruvucà l'abortimentu o a furmazione di malformazioni di u fetu. Scupremu quellu chì ùn pò esse done in i primi ghjorni di gravidanza:

  1. Edite e bevande alcoliche, fumu è pigliate drogherie. Pare chì questu hè ovviu, è ogni mamma futura, chì cura i salute è l'attività vitale di u so picciriddu, dopu avè sapè à u pregu di u ghjornu chì hè ghjuntu, abbandunà immediatamente u pesti. Inoltre, quarchi donne anu seguitu utilizà sustegeni pruibiti, cunvinendu chì un rejetiu chjudeu di elle guvernerà cun consegni consoldi.
  2. Per cullà i pesi è per esse in sportivi attivi . Esercitiva attività fisica prima di gravidenza pò causà un aborto.
  3. Pigliate micca medica senza prescrire un medico. Ancu i più "medicinali innanni" chì a maiò parte di a ghjuridizione regula regularmente in a vita di l'annunziu, per a matri in expectante pò esse disastru.
  4. Pigliate un bagni caldo è visitate a sauna. U soprachiatura di u corpu hè assai periculatu per i femini incisi.
  5. I ragiò, cum'è vaccinamentu contr'à a virulina è a malaria. Spessu, e donne tornanu à queste prucessu, senza cunnannari l'iniziu di a gravidenza. In questu casu, pò esse necessariu d'interrompdu, perchè sempre tenite sempre cunsigliu un duttore.
  6. In presenza di qualsiasi contraindications - fate l'amore cù u so maritu.
  7. Infine, da u principiu di u gravidenza a donna ùn pò micca esse preoccupatu è preoccupatu.

Chì ùn pò esse fattu in u sicondu trimesteru di gravidenza?

U sicondu trimesteru hè u tempu più prusperu è più prusperu quandu una donna hè stata permessa casi tuttu. Naturalment, ci hè una sperimentazione di l'alcohol è l'usura di drogu, è di fumà. A lista di i medicini chì pò esse pigliatu durante u pezzu di l'aspettatu di u zitellu in u sicondu trimesteru hè sviluppatu significativamente, ma questu ùn hè micca necessariu d'adopru senza risolve senza elettu di un duttore.

Inoltre, in presenza di cumpiiie cumplicature, una mamma futura pò esse pruibita per fà affari cù u so maritu, vai in viaghji longu, manghja certi alimenti è cusì.

Chì ùn pò esse fattu à u terzu trimesteru di gravidenza?

Dopu à a fine di u sicondu trimesteru di gravidanza, a lista di contraindicazione è attivita pruibita torna annantu. Inoltre, tutte e ricunniscenza quì sopra sò cunservate, è aghjunghjenu i novi taboudi, chì avissiru avutu bisognu speciale nantu à a vigilia di un nascita prima.

Cusì, trà e cose chì ùn pò micca esse fattu in l'ultimi settimani di gravidanza, pudemu distinguishle u seguente:

  1. Dopu 36 settimani, è in a presenza di contraindicazioni è prima chì una donna incinta ùn pò micca volariu nantu à ariani.
  2. Camini in i scarpi cun tacchi alti. Ancu s'ellu sta dumanda si stende à tuttu u tempu di u gravidenza, in u terzu trimesteru duverà prestu una cura particulari.
  3. Utilice robba stritta è piglià posa, in quale ci hè una pressjoni eccessiva in u stomacu.
  4. Ignite nessun pain and discomfort, perchè pudete indicà a scumparsa di u zitellu in u corpu di a mamma.

Certu, ogni malatìa deve esse infurmatu à u duttore not only in u terzu trimesteru di u gravidenza, ma duranti stu pirìudu.