A presentazione trasversale di u fetu

Aspittendu un ziteddu hè un piriodu cuntenutu in a vita di a donna. I sentimenti è emozioni novi, un instinimentu maternale, u sensu di buccelli di felicità in l'abdomen - tuttu questu ùn si pò micca esse scrittu, pudete solu sensu nantu à sè stessu. Ma certi volte, questi sughjetti spuntanu u verduzzu di i medichi dopu l'esame, unu di questi discrizzioni "tristi" in u libru antenatu di a donna incinta hè: "a presentazione transversa di u fetu". Pi pannicà prima di u tempu ùn hè micca necessariu, significa solu chì u vostru nàscita passà sottu una ferma attenzione di u mèdicu. A ghjente a presentazione transversale hè diagnosticata da a 20 simana è significa chì u vostru zitellu hè in una pusizione horizontale à i pattu di a pelvica, cumperta cù a so back. À u partitu naturale u primu spalla di una pepite pare.

A manifestazione transversa di u fetu pò esse per parechje motivi:

Ginnastica per cresce a presentazione transversale

Ùn preoccuvà a mamma futura cun questu veru di mèttori ancu perchè a pusizione di u fetu pò cambià à 34 settimani di gravidenza. Quandu a presentazione trasversale di u fetu hè cunsigliata per fà i so exerciti:

A gimnastica chjamata si deve esse realizatu solu cù un stomacu vacanti. Ricurdativi chì, prima di iniziaru l'esercizii cù una presentazione trasversali di u fetus, avete bisognu di cunsigliu un duttore, per questi svolgii ci sò contraindications (tumuri, gestosi, placenta previa è altri). L'efficacità di stu cumplessu hè pruvatu è cumporta à u 75-95%. Sì tutti quelli ghjittati, è a previa di a mozza hà cambiatu u transversale, da pudè riparà u risultatu ponu esse attiratu. Averà furnisce u sustegnu à u stomacu è aiutà à mantene a pusizioni curretta di u vostru nascù.

In u casu chì u zitellu ùn hè succorsu à i vostri plei è eserciti intensi, u spuntamentu spontaniu hè assai perikulu è porta à parechje cumpetite. Cusì, i medichi muderni insistenu micca in cesarean section in a trasmissione presentazione di u fetu. Una eccezzioni puderia esse u casu induve un zitellu di gimmi ghjaci fora, dopu da u nàscita di u primu, u sicondu hà a pussibilità di turnà. Un fattu interessante hè chì in i vechji tempu i medichi circhevanu di cambià a pusizione di u fetu da a manu, ma era una necessità, perchè ogni operazione, cumpresa a cesareà, era una prughjittazione più riesna è risicosa. Avà hè un avvenimentu prughjettu in modu sikuru, chì vi permette di salvà a vita è a salute, i matri è i zitelli. A solitu, a futura mamma hè stata in anticipu in a sala d'antenati è preparatu pè a cirurgia, hè ancu necessariu di monitorjarà a donna incinta, per evità u danu prematuru. Ricurdà chì a presentazione transversa di u fetus ùn hè micca verificatu, a cosa principal hè a vostra attitudine positiva è a salute di u zitellu. Vulemu un nuvellu lume!