Sangue di zuccherinu in i zitelli

Oghje, assai malatie parevenu in a zitella. L'examinazione regulare aghjunta à identificà anormalità in u corpu di u babbu, piglià l'accionamentu. A prova di sangue, chì determina u livellu di zuccaru, aiuta in l'identità di viulazione in salute. Dunque, questa prova hè ùtule à cumportamentu cum'è una parte di un esventu preventivo.

Zucchero di sangue ammissibili in i zitelli

I risultati di l'analisi in parechji gruppi d'età diventeranu, ancu cù a salute sana di i sugetti. Questu hè duvuta à e caratteristiche fisiulogichi di u corpu. In i zitelli, u nivellu di zuccaru hè sottovalutat à paragune cù l'adulti. E questu funziunalità hè statu cunsideratu in l'intrepretazione di i risultati. Allora, a norma di u zuccherinu in u sangue di un ziteddu nascenu difiere ancu di quelli di i figlioli in furmagliu. I paisani sò sapè quale u nivellu hè normale per l'età di i so prupietimi.

U zuccheru in u sangue di un zitellu varia da 2.78 a 4.4 mmol / l. Qualchese figura da questu intervallu avarà lascià l'assicuranza. Li stessi normi di zuccaru in u sangue di un zitellu di un annu è di dui anni. Per i babys, finu à età pregeoculica - da 3,3 à 5 mmol / l. È per quelli i zitelli chì sò 6 anni, i normi "adulti" sò digià utilizati, quì, 3.3-5.5 mmol / l.

Possibili devjazzjonijiet in analisi

Ùn hè sempre u risultatu di i studii amuate una norma. U valore di 2,5 mmol / l hè un signu di l'ipogliuemia. Ùn ne surgenu senza raggruva è esige l'attenzione di i medichi. L'Ipoglicèmia pò pruvucà anormalità serii in u sistema nervu. Hè dinò una di e cause di morte trà i ravanti.

I fatturi principali chì guverna à u prublema sò:

Cù risultati più grossa di 6.1 mmol / l, l'iperglucèmia hè nutata. Hè sta cundizione chì accumpagna a diabetes mellitus. Un aumentu di u nivellu di zuccaru hè ancu causatu da i malatii di a glutula pituitaria, u pancreas, sottuserezione, epilepsia.

Ricerca supplementu

Ancu in una situazione chì u prucessu di sangue di u zuccheru in un zitellu mostrà un risultatu più di a norma, a mamma ùn deveria micca immediatament in panico. Una sola prova ùn pò micca serve com una scusa per un diagnosticu precisu. Hè necessariu di passà a studiu novu.

Succe chì i genitori purtà migliure à l'esaminazioni dopu l'esse. Tali survitrice prupone un risultatu erronu. Perchè, in u laboratoriu, a pappulora deve esse pigliata prima di a matina nantu à un stomacu vacanti. Alcuni certi medicazione pò ancu influenzallu u risultatu.

Sì u mèdicu hà u motiu di prioccupazione, ellu mandarà a ricerca supplementaria. À e ritmi di 5.5-6.1 mmol / l, es necessariu una prova di toleranza di glucose. Prima, u sangue hè stato in un stomacu vacanti. Pigliate una solu suluzione. À certe intervalli, u materiale hè retroactu. Normalmente, u zuccheru in sangue in i zitelli dopu una carica ùn deve micca più di 7,7 mmol / l. E caratteristiche di a manipulazione cuntene à u duttore. In l'intervalu trà u pigliu u materiale ùn pudete micca manghjate, eseguitu, eddu, per ùn distortà u risultatu. À 7,7 mmol / l, u duttore hà da ogni motu per suspettà a diabetes. Questa prova hè cunfermata da una prova per l'hemoglobina glycosylated.

Ogni mamma hà bisognu di sapè chì u zuccheru in u sangue di un zitellu deve esse normale, è cumu per mantene. Per fà questu, hè impurtante di seguità a nutrizione di u zitellu. U dietu duverà cumprendi assai verdura greca, manzili. Ùn pudete micca pimperà u to figliolu cù dolci è pasticcerie. Hè megliu chì u zitellu hà manghjatu frutti secchi. U nivellu di zuccarinu sanguiniu in u zitellu normalment aiuta à mantene l'attività fisica moderata.