Vestiti di cunte in u cinema

Dicenu chì in a vita ùn hè micca maiurata cum'è in u cinema - in u settore, i miraculi pò esse realizatu, cun pricizzioni pensati da u scrittore è di u direttore, è in casu d'astinanzi speganti o ancu periculosi, ci hè sempre una rete di salvezza è un "doppia # 2". Ma quandu avemu parlatu annantu à e casate in u quadru, perchè, sicuru, ùn sò micca periculi, è miraculi ancu, è per quessa l'idea di un casale è una imaghjina pò sempre esse truvata in una filmazione è implementata b'ventuzione.

"Facciata pocu bonu"

In vista di u vestitu d'Audrey Hepburn in questa cinta, pudete messu in cumbusi - perchè sta cinematografia hè stata liberata in u 1957, è u vestitu di l'heroina hè questu ora cum'è pertinenti. Una siluette geométrica, una fetta suntuusa cù l'apicululi chjucchi è un corsetto eleganti oghji sò scelteci da e donne di moda chì ancu à l'unioni di a famiglia tendenu di a moda. Eppo, sta stampa ùn hè micca cusì dolce per rinvià à a moda una volta è novu - l'eleganza feminile, a restriza è a fragilità in stu vestutu sò revelati più vivamente.

"Anghjulu Sante"

E zitelli chì ùn puderete micca sminticà l'imprudente è bella heroina di Natalia Oreiro da a serie di televisione di cultu di l'annu 90 seranu assai piacè d'amparà chì u vestitu cù a so sposa in u quadru hè oghji attuale. L'unicu chì pò cunfundassi l'imaghjini di un "anghjulu" hè un tatuu nantu à a perra. Ùn si pò micca bè cù l'imaghjina innocidente di a sposa, è l'uggetti bianchi ùn ponu micca ammucciate stu patronu. Sì, è a diadru hè cusì cusì straniera cù questu nuvità - in tuttu, in prima hè un attributu di princesses. Qualsìimu era, Natalia hà avutu u so rolu perfettamentu è l'imaghjini di a sposa chì hà purtatu à a storia di u cinema vi inspirarà no solu i sposi futuri, ma ancu i diseggiani chì creanu vestiti di u vestitu durante un longu tempu.

«Young Victoria»

A moda hè cíclicu, ma quandu avemu parlatu di l'avvenimenti è a moda di u XVIII sèculu, quì hè solu impussìbule di dì chì u vestitu hè sempre pertinenti. Di sicuru, nantu à l'eroine di Victoria, u vestitu di cunzatura hè anticu, è ùn pò esse adupratu in a vita verita, ma, mancu, ùn pruteghja micca vede chic è bellezza in questu. U vestu lazzu di l'eroine, Emily Blunt, piace reale, comu esse stimatu - cù una cintura di l'aspenu, manichi magnifiche, spalle à pena. L'ùnicu dettu chì oghje pò esse prestu da sta heroina hè una guirlanda di fiori.

"Una volta in Vegas"

Un esempiu excellentu di quantu ùn pudete micca vede u vostru propiu sposu, sò simbulizzatu da Cameron Diaz in u filmu "Una volta una volta in Vegas". Questa mutazioni spluttiva di diversi stili - liggeru in i dui gammi, micca cummigliati da un vestitu per una poca sita, una grannizza di perdi presitu in prestu da una donna di u 1920 è un longu vechju di tulli, cum'è chì si in una sposa un vestutu bonu, scappagghia un heroine di filmu. Di sicuru, sta stampa hè stata creata deliberatamente è hè chjamatu per fà chì l'audienza riri.

"La Eterna Runaway"

Direzzione da Harry Marshall hà criatu una figura veramente cultivata è incubata una imagina chì a persone falla di ricurdà per un bellu pezzu - a sposa fugau, à dì Ghjulia Roberts, hè apparevuta in u filmu in un vestitu di sita cun brodata. Malgradu u fattu chì l'stile di i anni 90 dava pocu ligge à u retro, è oghje u vestitu hè equituatu cù a mauva, ùn a faci micca menu bonu.

"A Guerra di Brides"

In questa bella comedia romantica, vedemu pocu dui fianchi - Ann Hathaway è Kate Hudson si appranu prima di l'audienza in i vestiti eleganti di Vera Wong. U bonu fine beige è nativu biancu sianu perfetti in l'imagina classica di a sposa.

"Sex and the City"

Elegante, modesta è eccentricu Sarah Jessica Parker hà riesce bè cù l'esempiu di quandu a nuvida avarà deverà, chì hà digià oghje l'età di a sposa in u nostru sensu persunale. U vechju di i matrimonii, imbruttatu cù un grande broche di piumi verdi, faci l'enfasi necessariu à u fattu chì in questu casu hè un nuanced formale. Futturale asimmetricale spiante è aperta spalle è perfetta à u stilu chjaru di a sposa.

"False Temptation"

L'eroine di Angelina Jolie in questa cinta hè una persona dramàtica in un vestitu retro modesta. Di sicuru, stu stili tocca un impeccable, elegante apparenza, chì sarà a decorazione principalu in l'imaghjera, perchè u vestitu stessu hè un cutu simplicitore è una decoru minimu.

"Twilight"

A matrimoniu à Crepusculo aduprò una sensibilizazione vera à a moda di a casamento - l'imaghjini di u caratteru principale era tantu chjucu cù e zitelli chì avianu cuminciatu à copre l'estilu di sta figura misteriosa è mistica. In attu, ùn ci hè nunda di male, perchè ellu viaghja in stu episodiu, cum'è a perfezione stessu.