Cucine cù i so mani da i pittura mobili

Una stampa di legno naturale hè utilizatu comi una tavola ghjuvevule, chì hè utilizzatu per fà armaghji è suites. Hè materiale amigà u endurosu, durable è faciule di gestione. Sè fà una cucina di tavulole ghjuvendu cù i vostri mani, vi riceve un mudellu di qualità è un mobuli longu.

Creazione di un uttellu di colture miste cù i vostri mani

Per fà una cucina, bisognu:

  1. Doppu avenu escizzatu u disegnu è calculà a talla di l'armarii, i piani di mubilità sò acquistati. Sò cunsigliati per esse chjucculati immediatai da un grinder.
  2. I cuncitazioni di armaghji sò fatti chjaru. Da ogni puntu u puntu hè stituutu per installà u vetru mobili. Fai una prufundità perchute di 5 mm. Hè bisogna esattamente in a fine di u livatu di u speditu perpendicularu vicinu.
  3. Un torcu hè falatu in stu burulo cun un pezzu per un latu di u quadru. Sì a longa di cumunità è grande, po esse ponu utilizati più viaghji, perchè a custruzzione serà più forte.
  4. Cusì, un bastimentu hè fattu per una larga curconda.
  5. Dui transversai sò stallati in questa freccia. Allora in questa audunetta serà a primu trè setti. Dui cù porti doblegate cù una sola folla.
  6. Dopu l'installazione di e particeddi, tutte e stile internu sò assuciati. Puderete esse latticeta di lignu è u metalu à a vulintà. I siechi di lignu sò colpi nantu à i chop, chì sò stati attaccati à a parti di u gabignore. I stigliu di metalli sò inseriti direttamenti in l'apertura di e lati.
  7. Allora, u panel da volta di u plywood hè aghjuntu (cù i più freti per più tardi).
  8. Sarrazzamentu montatu, chì prendarà u spedinu.
  9. I pericchi di a porta si anu invicchiata, prima à a facciata, è dopu à u cabinet. U cullini hè colpu à u muru.
  10. In più, i tavule sò immergati. Screw the sidewalls à u fondu riguardu à l'anguli right.
  11. U panel da volta, e so pezzi sò attraversati, u quadru di a tavula hè sottupostu à u pianu.
  12. Hè stata equipada di una tavola preparata per a cucina da a tavola ghjuve. In questu, se ne necessariu, i cutouts sò fatte per i pipi. U tavulu hè affissatu à u chopiki. Un burcu hè fattu in u prugettu, a piccula hè inserita in u latru di u curbone. A superficia di travagliu hè muntatu nantu à questu. Cusì, sarà fermu fermu, è pò esse rimettutu se hè necessariu.
  13. In a parti suprana di u tavulu, duie cundiziunazione horizontali sò stati è una partizioni in u mità di u mondu un paru di cala.
  14. Ci hè un corpu per dui cajunati.
  15. A facciata per i casi hè pegatu sipatu da i capi.
  16. I Boxes cun i mecanismes guiding sò anessi à a tavula.
  17. Cut and fasten the facades to the boxes.
  18. I manichi di tutte e porte sò stesi. Inoltre, un gabinet di lavanderia hè assemblatu. Invece di un bancu, hà una fossa chì cullighja à i bacinu è l'acqua. Per dà l'mobili un attrattu attraente, a cima è e porte sò cuparti da a cera è di parechji capi di vernice. Dintra a suite hè di tacchino. Un mondu di mobili per a cucina hè prestu. (29,30,31)

A cucina da l'arburet di mubilisazione hè una variante bella è di cuntribuzione di a situazione. Tali armezza pò esse più apprezzata à a so discretione - tonificazione, vernice, decorazione di parechji spazii cun un film self adhesive o dà l' effettu di l'antichità . In ogni casu, u mobili fattu da e so mani hè una opulione exclusiva.