Eremuru - pianta è cura

U so nome hè u fiore di l'Eremu, chì in u grecu significa "culu", ricevutu per inflorescences longu pisanti, chì sò in veru simili à a cuda di raposo. Oghje sta pianta hà diventatu assai populari in Auropa. Hè crescente in manciata piede di i rockeries è in i colti alpini .

Da questu articulu sarete infurmatu nantu à a cura di l'eremurus: quandu si piantanu è ripruducere, quantu spessu l'acqua, etc.

Eremu criscia

A pianta senti cusì in spazi ghjucatori, è solu qualchi tipi di eremurus pò tolerà a lumera sombre. Ùn avete bisognu di l'acqua di u fiore in tuttu u tempu. Se l'acqui sarà situatu vicinu à e razzi di a pianta, in questu viaghju in generale pò arruvinà l'eremurus. Per quessa, si deve aghjustatu in un locu aperto è ben calu. Un bagnu di vaghjime forte di una pianta ùn hà bisognu nisun sustegnu è micca micca sottu u pressu di u ventu. Blooming candle eremurus strippi una varietà di culori, da u blanc à l'aranciu.

I pruduzzioni agriculi-amatori sunnu spessu interessanti: perchè ùn ci fiuranu eremurus? Questu pò esse duvuta à i trasplante vegetali freti senza u bisognu. Inoltre, un veru chiudu è friddu pò prevene a fioritura di l'eremurus.

Eremu crèscini in ogni terra. Pò esse chjappi di terri di deserti, aranichi, solonchaks e ancu rocci chì custancianu iatru. Ma, u megliu di tuttu, si senti nantu à i plateae di i pianti pesti. In quessi terreni ùn ci hè mai un stagnazioni di l'acqua, è a so retazioni ùn hè micca sour. U sistema radicali di u fiore hè assai forte. Hè permessu à a pianta à acumularà pocu nutriente annantu à parechji anni è sviluppà una parti putente di l'acqua.

In u branu di primavera hè rapidamente sviluppatu è duranti stu piriodu anu più bisognu di umidità. I frutti ripen in u calore è a sequenza. Dopu, durante u restu di l'estiu, a parte aerea di a pianta murìu completamente. Sì l'estiu hè chiuvutu, cusì u risorsa si pò esse excavatu è arregistrati in un locu secu. In u vaghjimu, quandu u tempu di l'aria caldi, qualchi tipu di eremurus sò pocu à averà, formando un rinsu invernante è e razzi fini, chì alimentanu a pianta à questu tempu. In altri tippi di pianta, un roghjunu hè furmatu in a primavera. Duranti u fruttu successivo, l'eremurus hà un postu di restu di l'invernu. Duranti stu periodu, a pianta facilite facilmente a ghjustu à u 20 ° C.

Riproduzione di Eremu

Questa pianta multiplica è sere, è vegetativamenti. In a primavera à a vostra piantagione pudete truvà ghjunghje à l'altri prupietarii novi, ogni ghjornu hà a so famiglia cù a Kornedonu. Questu significa chì hè ora di sparta a pianta. Per esempiu di i fiori trasplantati, u metudu di a propagazione vegetativa accelerata hè aduprata. Per questu quì, u Kornedonte hè cutatu da quì sottu per quessa chì ogni parte avarà parechje radiche. Hè necessariu sprinkle incrustations with ashes, secre è poi a terra fertili. Scola com'è una pianta per 2-3 anni.

Sè decide di propagarà a pianta cù e sene, duvete bisognu à suminà in questa. E piante da frutto graduate nantu à un periudu di unu à duie anni. In generale, da u tempu di quandu u filòsufu di l'eremuri parevanu prima di a fiuritura, pò piglià 4 à 7 anni.

Avà scuperimu cusì à fà plantà l'eremurus correctament.

U pianu Eremu hè più spessu aduprata in a primavera. In ogni casu, pudete pona à a fini di l'estiu o di primu ghjornu. Acquista una Eremu fiori in forma di Kornedonts, chì era stata prima. Ci hè chì necessariu anu riziuni, ancu razzii, è più cà i so E megliu, u migliori di a pianta hà pigliatu. In u giardinu, cultivatu u Eremu segui nantu à e ciumi high cun drenaje bellu. U territoriu deve esse fèrtilu è cunzisti di terre di giardinu, sabbia è compostu.

Eremu - una pianta unpretentiosa è cura per questu hè simplice, ma puderete sapete alcune di i so funziunalità. Hibernate senza un sustegnu, ma se si hà postu propiu in fini di a caduta, a prutezzione di i ghjàllichi ferma esse dumandata. In ogni casu, ùn deve micca cupà a pianta cù una filmu o una cima, invece chì u rino pudete pudè. Per evitari chistu, una petra scatula o ghiaia pò esse spressione nantu à u collu di razzi. U megliu sustegnu di u fiore hè u fogliu seccu surtanu. A pianta deve esse protezata da i fungi è di e malatie.