16 simana di gravidenza - chì succedi?

Allora, 16 settimani di gravidanza hà cuminciatu, vi cunsiderà quellu chì passa à questu tempu cù l'organettu di a donna è u fetu.

Stu piriu aspettu pò esse chjamatu babbu di a mamma. Sì l'embarassu hè normale, allura a donna hà una tossicosa, ùn ci hè micca dolore in l'abdomenu più minimu, u casu fessi e di l'appetite improves.

Chì ghjè u bè?

U sicondu trimesteru hè diffirenti in quantu a dimensione di u fetu cumincià à crescate significativamente, è à 16 settimane di gravidenza, a mamma hà avà sempre chì u zanicu hà criscenu rapidamente, perchè a larga di u corpu di u zitellu hà righjuntu à 108-116 mm.

Parechji donne, quandu a 16 simana di gravidenza vene, sintinu u fugliu per a prima volta . Cranking crumbs sò sempre deboli, cusì durante u periodu, a mamma hà bisognu à sente cun vigore cù u so corpu per sente i lumi di u so zitellu.

Quandu u gravidenza righjunghjendu 16 simane, u sviluppu di u fetu diventa più notevoli:

À l'età di 16 settimane di gravidanza, u sessu di u zitellu hè sempre difettu di determinà, perchè i genitali esterni sò formate.

Chì ghjè in u corpu di a mamma?

Sì l'imbrugliu sviluppa bè, perchè a donna senti una freccia di energia, attività. Puru u salutu, u dolore abdominal, l'acqua di sangue hè una ragione per visità u duttore. Anghjulazione à a munta pò ancu essa causata da i motivi siguenti: attività fisica, pressione intra-abdominal cun restituzione, attualità sessuale, bagnu o sauna.

À un periodu di 16-18 settimane, u risicu di a morte a fonte diventa. I ragiò ponu esse diffirenti: l'infezione intrauterine di u zitellu, l'impattu annantu à i fatturi negattivi, rhesus-cunflittu trà mamma è baby, etc.

U duttore deve monitorà constantemente i cambiamenti in l'utru di a donna. Questu hà da verificà chì u fetu sviluppa bè. L'utru à a 16 simana di gravidenza aumenta in u pesu à 250 g, è a so altezza righjunheghjanu a mità di a distanza à u zocculu. U panicu di a mamma aumenta. Particularmenti forti, pruteghja, se una donna ùn hà micca u primu figliolu. Avvicinendu 16 settimane di gravidanza, u pesu di u fetu hè di 100-200 g. À questu tempu, a mamma hà sensu spulante, stonigliu è cuncipitalità. Questu hè dovutu à u fattu chì l'utru hè cuminciatu di metta pressioni nantu à l'intestinali.

Per un successu di u sviluppu intrauterine di u zitellu, a placenta tocca à un grandu rolu, perchè trasferene i nutrienti è i vitamini da u corpu di a mamma à u zitellu, è furnisce cù l'osiguru. A placenta à a 16 simana di gravidanza hè cumpostu di forma, ma creta da 36 settimane. Una di e patologici hè a praticazioni baja, quandu l'embriione hè attaccatu à a parti infermale di l'utru, chì hè vicinu à a farinzia. Sì a "casa di u zitellu" hè spustitu ancu più è sclusione a salute da l'utru, questu quì hè indicatu una altra patologìa - placenta previa. In questi casi, a donna hà u sanguinamentu vaginali, u dulore in l'abdomenu più minimu è, per consensus, a minaccia di incontestazioni aumenta. Dunque, in tuttu u gravidenza, u ginunu avarà monitoratu a placenta. Ci hè deve esse dichjaratu chì a placenta bassa spessu spende nantu à u so propiu in u terzu trimesteru.

In ogni casu, l'expectante mamma hà a seguitu a so salute è passene a ultrasound scatula per tempu.