Afelandra: cura di a casa

L'avvucatu d'appassiunati di l'aria interno hè vinutu per noi da i boschi tropichi di l'America miridiunali. A pianta hè un arbulu semprunaru, cù pezzu curtu è cù pagbi assai belli. In casa, cun cura bè, l'apfelie cultivate à 60 cm in altizza. A pianta hè apprezzatu per i so foglie culurite: stiff e corrugati, anu un culore virtu assai riccu cù vini ciuri brillanti.

Cumu cura l'appillazioni?

A pianta pò esse attribuita à i cambiamenti di l'uttini più capricciali. Hè assai impurtante per assicurà a bona illuminazione, alta humidità è un locu caldu. In questu casu, u fiore ùn piace u sole di u sole, da chì a solu ideale pò esse cunsideratu u locu di a fioritura nantu à a finestra di a meridionale, ma cù ombremu pericientu in l'intervalu da 11 à 17 ore.

Vedi l'umidità di u locu, ùn permettenu micca di secre. À u listessu tempu u scopu eccessivu ùn hè micca cunsigliatu, e razzi cancianu. Da u principiu di a primavera à a fine di u oghje, l 'acquessi esse abbundanza, è in u periodu di restu, hè necessariu di cambià à regione moderatu. A temperatura di l'acqua deve esse à a temperatura ambienti.

U fiore hè assai piacevule per a humidità alta. Spender constantemente a pistola di pistola. Hè permissibile per colpi l'olla in una bande d'acqua.

Durante u circondu attivu o fiorente, a pianta duverà esse alimentata. Ogni annu fertilice u fiore cù l'abbinimenti minerali. Ma durante u periodu di restu, hè megliu per impedisce d'alimentà.

Afelandra: Reproduction

Sta pianta duie duie manere di ripruducazione: semi o cuttuli apical. Sè decide di cultivà una fugliale di e so pusterità, pudete avè principiatu u campu di a so cullezzione. In farraghju à u marzu, un sustrato si hè pruduttu: una misura di stagione terra è sabbia in una ratio di 1: 0.25. A ripruduzzioni di l'appillazioni cù e semituri necesita una constant temperature di circa 22 ° C. Sè aduprate un impurtante invernamentu o un calefacciu di u locu, e cose avianu più veloce. I rotuli sò trasplantati in un altru mischju: in proporzioni ugguali sò quessi caduta è sdegnu, aghjunghjendu una più di sabbia.

Per fà crescia una fiore in cuttings, pigliate rivolmenti annu à circa 15 cm in altitudine. I riti avè da esse cù parechje foglie, i tagghianu in u piriu da marzu à maghju. Cuttings duveranu esse trattati cù stimulatori di crescita, furnisce caliu. Accurtezzi di razzi sò stati in una misura di a so cumpusizioni: a rossi umdi o una misura di torba cù a sabbia. Sè à a casa per assicurà l'assistenza per l'esurtazione di e scatuli, dopu in un mesi si formanu a razzi. È dopu à un'episu di mesi, pudete trasplante piantini in una mistura di foglia è turfata cun l'addiventazione di sali e humus. Pigliemu tutti l'ingredienti in proporzioni ugguali, solu a mità di a sula.

Traspurpenziunà l'appaghjate

U trasplante hè fatta cada primavera. Per questu, hè bisognu di preparà un terrenu suffissi chjara è lumera, permessa di umidità. Per questu scopu, a misura utilizata pà a propagazione per esurtazione hè bè adattatu: land cadu, humus, turf e aria.

Afelandra: Malati

Cundizione per l'appillazioni fiore hè stata prudente, perchè a mancanza di cura pruvucà e malatie è l'apparizione di pesti. Nantu à u tempu, pò pare parechje una scorza arta o hemisferica, i vermi. I foglie o vignoli sò serate falsificazione. In i vini di e folla averebbi larvule, chì sucinianu u zuccu di a pianta. In u risultatu, u pezzu tutale è sparisce. Per contrule sta maladie, a pianta deve esse trattata cù carbophos, anu da eliminà appressu tutte l'insetti. Sè avete avvistu chì e foglie sò gialli è pò cascà, questu pò esse un sintomu di u vermi. In questu casu, u fiore hè novu pulito da a manu, è dopu cun processu cù un cornu o un atleta.

Una altra malatie, l'aflaudra, chì pò fatigue, hè chjamatu "viulenza di marchja". In questu casu, avarete bisognu di a decolorazione è di marchja di e foglie è per l'oghji. Questa succede cumu u fruttu di ubligatoriu di i navi cù un fungus, ùn ci hè micca cura per questa malatia.