A pianta d'allatu d'invernu

A guaranzia di una bonna vendita hè un travagliu senza cura è una preparazione curretta. Comu regula, u travagliu attivu in u giardinu accumenza cù l'iniziu di a primavera, ma sò parechje cultalli, u cultivo successu di quale hè impussibile senza travagli preparatori in u castagnu. Unu di sti prudutti hè allatu d'invernu. Hè ciò chì vi parleranu in stu articulu. Parramu da a tecnulugia di u largu di l'inguernu di l'inguernu da i bulbi è di i denti, parlamenu di cultivà l'audi di invierno è detti e malatie cumuni di sta pianta.

Allora d'invernu: cultivazioni

A preparazione di letti per allatu d'invernu hè megliu di principià in Aostu-sittembri. Ùn vi scurdate micca chì in u locu scegatu pò essa campatu micca più chè una volta cada quatre anni - l'agliu hè assai sensible à a violazione di a rotazione di culturi. Dig up the bed, aghjunghje un pocu di cuglieri di compostu , terra fresca è dolomite à a farina per evitarià l'acidificazioni di u latu. Sì ùn avete micca a farina dolomita, pudete adupirà cinti di lignu , ma assicuratevi chì si trova un cinque di legnu limu, senza l'impuru di u prugramatu abbruciatu.

Dopu d'appruvà l'abbinimentu, u territoriu ci vole à reutilizzazione (à a prufundità di una bayone di bayone) è cun pruduttu cuncizzatu cù un rake.

A preparazione di travagliu di piantazioni deve esse accuminzata di 8-12 ghjorni prima di cultivà. Per fà questu, avete bisognu à toccu l'alli è siparanu i capi in e dentalli separati. Allora ci hè bisognu di sceglie l'denticulati più belli è grandi. Ùn vi scurdate di inspeccionà inscechendu ogni dentale - ùn deve esse putenza, mancu spustamenti, tagliati o rachi. U fondu di u dentu duverà esse neve è seccu.

Pudete taglià un pezzu di i scalci superiuri cù un cuteddu - dopu à quì, u prugnu di aghja prestu rapidamente u so corsu. Molte amanti di casa pruponenu dentisti dentru in una capacità cumuni (un pappuluzzu fugliale) è, coperto cù carta (ghjurnale), mette nantu à a veranda. Cusì l'aghju sottuponemu una adattazione di tempurà è sussugüe ùn solu raghjuneghja u megliu, ma ancu pruduce un rendimentu più grande. Dopu à una settimana di tali "restu", l'agliu hè torna disposti, sguassà i denti putenti è malati.

Quandu si piantanu tuttu l'invernu?

U timing di a pianta d'allatu d'invernu varieghja cambiamentu assai in a regione crescente. U regula ginirali hè chì dopu à l'atterrissimu di l'agliu d'invierno, u clima cálido (senza fretu) duverà durà circa 40-45 ghjorni, perchè l'agliu hà sappiutu dà l'arradichera bè boni, ma ùn mancava micca di sparà. No razziamente benete, l'agliu darà una piccula collana pratesa, è a pianta torna giuzzata prima è fugliate in l'invernu. Sicondu i signi populari per pattighjà ugliu in u radicali averebbe prima di u principiu di u foglie di u beddu vaghjimu.

Ùn deve micca dettu l'agliu in i buchi più di più di 10 cm - questu aghjergu ferma a girmola è aumenta u risicu di pudè di l'agliu. Dopu à u pianta, i lettu di l'aziò sò alliati è stati cù serpenti, paglia o qualsiasi altru materiale chì vulete dispunibule.

Ci hè ancu un mudellu di crescente alliadore da u bulb - semen, furmatu dopu à u rippulu è u fiorente di l'agliu. I bulbe mmulitani è cunsiglii secchi sò piantati à una prufundità di 1-2 cm cun un intervallu entre elli circa 3 cm. L'annu dopu l'bulgine lampendu làmpuli, chì sò assai cunveni di utilizà cum'è materiale di piantazione.

Malati di tuttu l'invernu

  1. A bacteriosis di l'agliu hè ciò chì i capi ùn sò micca segati, è ancu se l'agliu era cavatu ancu iniziu è ùn avianu micca tempu di ripiglià. U so patogenu hè una bacteria putrefactiva. Appressu in a forma di spotsi scuru è groove nantu à i denti, i denti di u denti giornu gialli.
  2. Rustu di l'agliu hè una malatìa funziunale chì avè i tessuti di e foglie. A sopra spicificata a maladie si sviluppa in u clima cálido. I casci sò abbandunati cù spiegalli gialli, piume chì sussigratu torna negra.
  3. A rot Risorse pò influenzallu in a pianta in ogni perjodu di sviluppu o almacenamiento. L'ughjettu di lupu saranu liberi, d'acqua, u bombe chjude u foglie bianchissimu. A pianta spetta è mor in prossimu.