Piante una prugna in a primavera

Prune hè una pianta seminosafica, perchè si sperendu una prune in a primavera hè più preferita. Dopu tuttu, i piantini chì si sò stati posti in u vaghjimu, spessu ùn sò micca tempu per raghjuntà subitu ind'è l'iniziu di u clima fretu, è pò spìranu.

Parechji ghjardinari anu vulsutu cultivà una prugna nantu à a so plotea, ma ùn sapìanu cumu fà sta di l'arbre in a primavera. Plum hè quasi u più alchimista di tutti i frutti. Dunque pruvate à ghjugna per insinà quandu si pattu una prugna in a primavera, è in quale cagiuna necessariu.

Cogni è pruduzzioni

Prudazione di prudutti in parechji maneri: travagliu, razzii è cuttings. Ùn puderà esse cultivate una varietà di prugnoli da e cummerciu. Cusì pudete piglià solu un raghjone - un arbre, nantu à u fustu di quale puderete aduprate rinuve o cuttings di u gustu di prune.

Si sviluppa bè è fructifica este arbre in u terrenu fertili è friable. U postu per u so atteru deve esse chjappiutu assolutu è dilicatu da u ventu, è ùn deveria micca altri vignetu vicinu chì facenu per eclipsi à a ghjanda nova. Una bona opcione hè di fà brusgiate à l'impiccazione. Tuttavia, ricordate chì u prune ùn m'agrada micca a staghjunata umida, perchè ùn lascià in i piazze induve u funeste stagnate in a primavera. Sì, è in i pianta di a prugna ùn hè micca u locu: postu chì fiori in u primu mannatu, quandu, in un locu bassu, pateva più di i fruttu recurrenti.

U postu per plantà una castagna avissi da esse preparatu in anticipu. Prima, u soffiu in un raiu di dui metri da u postu di prossimu futuru deve esse digià impauriti. Sicondu u tipu di prugna chè tù selezziunate, fate u pit à una prufundità circa 50-60 cm è una larghezza di 80 cm à 1 m Cugghini a terra cun l'humus è a frasca di legno è pour a mezcolazione à u fondu. Ùn aghjunghjenu micca un fertilizante à u fossu, chì stimulerà u crescenu di e rami, perchè pò causà una radicule è a morte di a pianta.

In mezzu di u pitottu, avete bisognu di installà una festa di legnu. Quandu pruduci una prugna di prugna, u so colpu di a radicali deve esaminatu nantu à u livellu à u livellu 6-7 cm. Graduatu, a terra si stabilisce è a pianta serà in u livellu di u livellu. Sì mette u prufumi troppu profundu, a ghjanda quella nantu à u troncu pò esse iniziatu da impedisce, chì, in fine, hà avutu un effettu perleculu in a pruduzzione di l'arbre.

U prugnu di grassu hè stallatu nantu à u nordu di u stazzunu è cù un piumi brutta chjucu à u cola in modu chì a distanza trà u troncu è l'supportu hè di circa 15 cm. Ùn aduprate micca un filu o altre material rígidu per questu, chì quessa pò dannu seriamente l'corteza di a pianta. A terra versu a piaghja hè aggradèvule per fassi tutti i voce in u pitbullu. Allora u sughjettu in ghjiru à a piaghja hè bè raviatu è sopra cù compostu o turfà.

U pruduzioni di Cunnazzatrici deve esse realizatu sicondu u schema 4m x 2m. Puderete cultivà arbuli induve vulete. In ogni casu, ricordate chì una distanza minima di trè metri trà elli sianu mantinuti necessariu. À un minimu, duie prugne d'arricchinu di un altru pruduttu deve esse in u vostru situ per una polinizazione megliu.

Caratteristiche prugnoli crescente

U prugnu hè una pianta immubiliata chì tollerà a seculu, forsi più peggiu di i ghjàllichi. Per quessa, in u tempu secondu, rinsu l'arbre deve esse fatta una volta per a simana. Per un piantinu, ci seranu abbastanza 3-4 sumerdi d'acqua, è per un adulto - 5-6 sumere. U signali principali di a mancanza di l'acqua hè u fretu in u pruduttu. Tuttavia, ricordate chì l'umidità eccessiva hè ancu preghjudiziosa à a prugna: i so foglie sò gialli è ancu muriri.

Un caratteristiche caratteristicu di u prugna hè u fruttu irregularu: se stu annu hà cullatu un culti lucali, in a sesta prossimu, u probabilmente chjaru, sarà assai astringente. Per evitari avà, hè bisognu à almenu duie volte in una stagione per finisce i frutti: durante a so lotta è in u periodu di maturazione.

In a prudenza di furmatu, ùn anu micca bisognu. Ma l'appogene per i so branche spreadling hè necessariu bisognu.

Una impurtante sembra è a curazioni puntuale di u prugna vi permettenu di ottene una excelente colleita di sti frutte diliziosu è sana annu.