Pimienta - piantini, cultivazioni è cura, i funziunamentu di a pianta

Pezzaru bundle, germogliu, crescente è cura di questu teni una quantità di caratteristiche, a ignuranza di quale averghjera à ghjuvanze di u troncu è una diminuzione di u rendiment. I mudelli rivoluti è forti chì si pò esse acquistati solu cù l'irrigazione racione è una temperatura equilibrada media diurnu, un aspettu impurtante hè l'observazione di tutti i tecnichi agrotechnichi.

Piante a pomi nantu à i pianti

U cultivo di piantini pàssinu cumincianu cù a preparazione di terra addattata, a cumpusizioni equilibrada cumporta:

Dopu avè u mischinu, a misura di u mischju hè disintigestionatu (per iffrizzazione, steaming o calcining). Allora un fungicida vi pò esse usatu per creà a microflora necessaria è distrughjenu u patogenu fungal. In una biscola lavata in una solu suluzione di potassiu, pour u mischju di u mischju è piazzate e pezzi cù a pinza. Cima cù una misura di u mischju di 1 à 1,5 cm, per compacchettu, pour. In cima di u cuntinuu, fate u polietileniu o un pianu di vetru, creendu l'effettu di un mini-pianu.

I Seeds di piantini sò preparati cume seguenti:

Quandu si piantà pimienta nantu à i piantini?

Pudicie di pimenta sò fugliati in un tempu, secondu secondu a varietà scelta, cunnisciutu i so cresceti principali, pruduzzioni di pezzi:

U megliu per u crescente di e crescente, a più ghjardinaria sò cunsiderati midate di farraghju, ma datu chì u ghjornu di u lume hè ancu chjucu, hà da sottuviani à evidenzià e piantini cun l'aiutu di lampi . E cuntenite e so pezzi bianchi sò più razzjonali per localizza nant'à i ventali meridiali, perchè i primi rai di u sole pimperanu i rimè, chistu accelerà u so criscenti. In principiu di marzu, pudete stà l'apparizione di i primi foglie, quella, da u principiu di a trasmissioni di e piante à l'archi aperti, creceranu è criscenti più forte.

Pezzaru bagnu - cura di pianti

U verdura, e crescente di e piante è cura di u duminiu pruvisa una implementazione stretta di e regule di tecnulugia agraria, e piantà di a pianta ùn deve esse densu, sughjendu 3-4 cm trà e planeti in u futuru, evitendu scelta, u pepite ùn piace micca. Quandu i piantini sò sbuchjate, deve sguassà u refuggiu è aghjunghje à l'agro-pratichi necessarii pà cura di e piante:

Pipi - ripruduciuti

I mudiculate di pimentari in casa sò duverebbe riabilitu moderatu, senza una accumulazioni di umidità significativa, altri chì e radici si feranu è e piante moriri. L'acqua per a irrigazione hè ricumandata cale, + 25-30 ° C, altrimenti i vegetali sò frà e pò muriri. Immediatamente l'acqua di e piantare duie o trè volte in 5-7 i ghjorni, quandu a mudedda alzà liberta u librettu - ogni ghjornu. Per prevenzioni di malatie fungi in l'acqua (duie volte à u mese), pudete aghjunghje una solu solu di biofinguacid (trichoderma, planaris).

Cumu alimenta di e piante?

Plantendu e manciari di pepite, frutte, crescente è cura, sò, cù altre aspetta, in una alimentazione duppia:

Adding seedling of pepper is much more efficace in a forma di suluzioni liquid, utilisazione per questu quistione composte cun accumpagnamentu prestitu compostu in e stile. Dopu d'appruvà a fertilizzazione, abbunate pour u spaziu. Cum'è un fertilizante vegetali, pudete applicà a tintura di nettie, preparendu in a rapportu: una parte di nettie per diie parte di l'acqua, u tempu d'infuzione - dui ghjorni.

Plantamentu di pianti pezzi

Poutu di pumite trasplantatu in a terra aperta dopu a cura di cura di u situ. In u vaghjimu, aghjunghje minerali è sustanzi aromulici à u postu di pruduzzioni propiu cum'è fertilizante, in u nìtru di primavera - ammoniu. Trasplante cù cura, senza avellu cù u mantellu di a terra nantu à a ràdica, questu escludisci a so ferita. Mettenu verticalmente e mudeli in i tocu, sprinkle a terra, pour a terra in quantu à pocu è pour. Distanza trà e piantini abbandunate almenu 25-30 cm, variite sfarenti piantati à una certa distanza, hè megliu à un lettu in altu di 25-30 cm.