TOP 12 fatti nantu à e scole giapponese chì avete sapere

Avete dissinnatu cù u sistema domesticu di l'educazione secundaria? Amparate à apreghjunghje in u Giappone è chì incredibbili restrizioni i figlioli ghjochi ghjuchi di a zitella!

Far Japan ùn cessà di maravigliate cù i tradizione inusual, è à e occasioni strammi. Hà funziunalità è un sistema educatu, chì hè fundamentalemente differenti di l'abitudinei per i paesi post-sovietici. Serà interessante per sapè chì sorprenderà i nostri studienti in Giappone.

1. A scola inizio à a primavera!

I zitelli, cumenciu di aprile à settembre, ma in April. Solu solu ci hè u calore, l'arbureti fiori, vogliu caminari nantu à a strada, ma quì avete bisognu à piglià e libri di teste è andate à a scola - horror! U regnu di i scoli giapponese chì i vacanze di l'estiu dura solu un mesi è mezzo, pò esse un scarabeci per i nostri zitelli. In l'invernu è a primavera, anu restu di circa 10 giorni. Un altru fattu chì ùn hè micca claru per noi hè studiu nantu à u ghjornu off (sàbatu). In quantu a durata di u ghjornu di a scola, dura da circa 8:30 a 15:00.

2. Nimu più di duie amici in a classe per un annu.

Avemu usatu per apprindistà in una scola duranti a nostra vita di a scola, ma per i studiali giudeu stu reguli ùn sò micca amici. Ogni annu, tutti i studienti di u parallelu sò attribuiti aleatorii à a classi, ma l'alumna tene l'oppurtunità di micca parte cù amichi cercati, è per questu ellu scrive u so nomi (micca più di duie) in un questionnaire especial. Forsi questi aiutà à cunfurmà à a sucetà, ma pare cusì stranu.

3. Studenti numerużi.

U regnu in u scudu di u guvernu ghjovanu hè parechje simile à quelli chì anu usatu in locu di a prissioni, perchè ogni studiente hè attribuitu un numme chjaru custituitu di quattru figuri. Hè utilita per firmà e travaglii, andendi à e bibliuteche è cusì.

4. Schedule-surprise.

Forsi i sviluppatori di u sistema educatu in u Giappone, cum'è sorpresa, perchè ogni simana in i scole, i studienti ricevenu un novu schedariu di lezioni. Perchè à l'aghjurnamenti d'aghjurnamenti i nostri studi sò difficiuli di foresee.

5. Changes? No, ùn anu micca.

Se dumandate à i nostri zitelli ciò chì piaciunu di a scola, a più risposta populari hè un cambià. I sculari niani sò privati ​​di questu piacè, postu chì apprendu tuttu u ghjornu, è solu fate un paese di lettore. Parissi chì da a so zitiddina, i ghjudiziati sò preparati per i difficultà di l'adultu.

6. Brushed your teeth? I scrivite in un diurnu!

U diary chì i zitelli japonesi ùn pò micca cum'è quellu chì spessu ignorà in casa. In u so scriveanu micca solu e lezziò, ma ancu l'schedariu cumpletu di u so ghjornu: quale tempu si sò campatu, quandu brushed their teeth and so on. Parissi chì i zitelli di u Giappone sò sottu cuntrollanu cuntribuitu. In genere, senza una vita persunale.

7. Quale hè l'attista?

In i nostri scoli i pupulati sò limpiati solu in e classi, è sta norma ùn hè micca usata in tutti l'istituzioni educativi, in u Giappone, i zitelli anu da mette e cose in altre locu, cum'è i toilette. Imagine chì, dopu à e lezioni, i scoli anu da lavà i pavimenti, i finestichi è micca solu.

8. Ùn ci hè micca colons!

Avemu spessu, ùn avè micca amparatu una lezzione, andò à l'scola cun bughjetti tremu, avè travagliatu una deuce, è cusì l'arburedi giugunesi ùn sò micca minati. Hè assai sèmplice: preparava a so lettorale, era cercatu in un cingulu rossu, se ùn era micca, elli fissi u debitu. Ancu in u Giappone, nimu hè abbandunatu in u sicondu annu, anche si l 'alumni ritrova darrere d'altri.

9. Eghjugiii giudeani sò fà ricerete di ricunniscenza da u culore di calzini.

In i scole ci sò limitazioni strette nantu à l'aspettu. Per esempiu, nisun esperimentu cù u culore di u capeddu, è i picciotti ùn anu sdogliu solu pezzu curtu. Cumu si sorprendenu à e donne chì si stanu studiu in u Giappone, ùn anu micca pussutu dumandà appiccicate, tinti e so unghji è ponu valdi. E règuli sò tantu stritta chì a gestione vedi ancu per u culore di calzini, chì deve esse in blu, biancu o scuru blu. Per a nostra sucità, pare com'è bramma.

10. Quiet time.

Parechje duranti a lezioni di a scola recorda u giardinu, o più di una sughjura di sughjettu, perchè saria cusì bellu per impegnà e libretti di libretti è piddà una sunnita. Stu privilegiu hè in i scoli in Giappone, induve i zitelli anu u dirittu à un sonu di deci minuti in i scrivimi.

11. U sapè hè u putere, i jeroglìfici sò u putere!

Impossibile, i zitelli japonesi anu da aprende à leghje è scriva in tres manere: ierroglfici in Japanese, versione in Japanese di i caratteri chini è l'alfabetu latinu. Chì esse cumprà accade à i nostri studienti - a dispunibilità di Internet in l'scola è l'utilizazione di tecnulugii tecnulugia muderni à l'insignamentu.

12. Sasumata invece di un poster.

In u Giappone, in i scoli, micca posters è essenze di furmazione hang on un muro, è armi - sì, ùn si senti micca! A prossima vicinu à a porta in ogni classu pudete vedere u Sasumat - l'appiccicatu di cumbattimentu in Japanese, chì, se ne necessariu, u maestru seranu prutezziunati i zitelli d'attachete, per esempiu, un ladru.

Fatu di bonu à u 13. E donne sculacciate micca sculacciate u mutandine, i guverni!

Parechji in a zitiddina guadagnatu ancu in modu diversu, per esempiu, aiutavanu a so mamma in casa o caminavanu u cane di u so vicinu. Una strana manera di guadagnà u soldi hè stata trova da i cumpagnie inghji ghjenule chì vindianu (attinzioni!) E so mutandine brutta. Largestu, ci sò assai perverti in u mondu, è u Giappone ùn hè micca una sizzioni, per quessa, tali merchenziani sò assai in demanda.