Moda di moda out 2014

Ùn tutti i raprisentanti di u sex fair scuglianu cura per u so vestitori. Tutte e donne sò pronti à piglià decisione pressu, soprattuttu s'ellu hè nantu à venduti o grandi canteri. Ma, per avè un pocu di trash innecessariu in u vestitariu, suggerenu chì avà acquistà cù quale tipu d'outerwear serà in moda in 2014.

Prudutti à 2014 per i femini

Ogni cuncetazione famosa in i so cullizzioni riflettighjani una visione especial per a moda di u 2014, è in u risultatu, una cumminenza di simplicità è pompita hè stata ottata.

Allora, a moda di u 2014 si distingue da a so simplicità è u laconismu. Ma, malgrati, i chjovi in ​​tali novità fermanu assai feminili è attrattivi. Per esempiu, un mantellu mudernu di cutte simprici hà pussutu dettagli catichizazione è l'accordu, chì dà l'imaghjinate qualchì persunale aristocraticu. Fur trimming hè sempre in tendenza, i diseggiani aghjunghjenu l'acellu, chì face a siluita di più feminili. In questa stagione in a coperazione di tendenza cù stampi à a catina è a panzunata di i pate , braccialetti è a presenza di manichi aperti. Ma da i buttoni è i pruritori, parechji disinfettori dicideranu di ridivà di u novu annu, affinchendu una cremette secreta è una corne elegante.

Unu di i novità più modi di u vestitu di l'invernu di u 2014 hè a vestizione di a casa di moda Dolce & Gabbana, chì hà cupiatu à tutti cù a so grandezza. U spettaculu cumpletu era imbueddu di l'Imperu Bizantinu. Ogni capigliu di cut straight cullati cù costumi caru anu vedutu veramente reale.

Oghje di a donna nantu à a nova stagione sò presentati in mudelli cortos. U principale culpite di questu anni sò prudutti à stile di patchwork, fatti in a tecnica di patchwork cose. I capelli ùn sò micca a prima staghjoni occupanu una pusizzioni di cunduttori, ma questu tempu si sò uniti di breve mudelli di capelli d'ovale, fur boleros e praechi chjappi, chì, da a strada, i diseggiani sò cuminciati à prestà una cura particulari.