Costume di ucrainu

Suit in u stilu ucrainu in a maiò parte di noi hè assuciatu cù guirlanda è cintesi, coralli è ricami, ghjuvelli cossacchi anchi, ammudicati in stivelli di cocia. E ci hè, sicuru, una parte di a verità in questa vista. Ma in fattu, u vistimentu di ucrainu è un fenomenu assai più cumplessu è multifascitari. Hà sappiutu di cumbattà u largu è a sincerità di l' anima slave, a passioni di i populi orientali per i culori è l'ornamenti brillanti, è ancu un toccu di eleganza eleganti inherent in vecchi europei. A storia di u costume di ucrainu originale in i tempi antichi, quandu i tribù slaves di u regnu di u Dnieper ùn anu micca unitu sutta l'auspices di Rus'Kiev (hà dipoi custituitu di portà una cammisa brodata senza prublema) in più di a so formazione finu à u 19u seculu.

Costume di ucrainu anticu ucrainu - description

A basa di u costume di l'omi hè una cammisa bordata. Ma a rigioni di incisione russa kosovorotki nantu à u brodatu ucraina si trova in u centru. In diverse regioni diverse versioni di a cima di a cammisa sò stati fissi: in u sudu, u colpu hè coltu in assemblei petite è decoratu cù braid, in a regione cintrali, a varianti cun un stand stindù distrughjatu cù un broddu era più cumuni, è u collu turn-up era ancu caratticu per a uccidintali. Camini ucraini si trovanu in ghjunconi. In e regioni occidentali, i pantaloni sò stati anguli, è sottu sò lapels decorated with brodure. In altri spazii, i pantaloni eranu più spazze, cullatu in petri fogliu, è sò stati cuncessione cun una cinta larga. I cosacchi sò spessu cundutti trà i pantaloni un pezzu di tela rilàngulu - motna, chì furnia liberta di circulazione in u cumbattimentu di cumbattimentu. Quelli chì stragneri utilizati scrolls di grisgiu o altru pappagallo oscuro, è in u invierno - capelli di pecore.

Costume di ucrainu di ucrainu

A cammisa di a donna era più longa chì a cammisa di l'omu è era necessariu di dicurata cù ricami, no solu in u coddu è l'arcuneri, ma ancu in u ciucciu. U vistitu tradiziunale ucrainu per a zitella assumete una cammisa senza vestiti. A cammisa, com'è regula, consistia di dui parti, u bassu (pidtychka) costitu da u teddu. Camini sanu (dodili) erani cunsigliati vistimenti di festa. A donna casera era micca suppunita per micca coglà a so testa cun un pannu, ma dinò di supplementà a so cumpagna cù u mantellu. Ci era trè da e so varietà: Derga (travagliu di u travagliu, straccatu da un tessulu scuru finu à 3 m d'angolo) - era cumunitariu di cullassi in curvy folds da una volta. E strapii - cintura nantu à l'imbiancatura, custituita da a volta (più larga è scura) è a parti frontala. E a terza versione di festa è u plakhta. In l'antichi ghjorni hà travagliatu sita o brocade, sguillà a plaitja di lana cù mudelli di fille di lana bordate.

I Costumi Folkuani di u Ucrania pussedianu funziunalità distintivi. Per esempiu, per e regioni miridiunali, un corpu più largu di a cammisa è u brocca brillanti cù l'usu di culori russetti, gialli è verdi eranu caratteristiche. In i regioni cintrali, u schema di culore chjamate è nuvellu hè divisu. Avà in Poltava hè sempre pruduttu u bonu broditu hè biancu in biancu, è in Cherkassk, traversu chì passava a "chjama nìvura" (hè stata guidata à u sudu), u broddetu hè distribuitu in biancu è biancu.

Comu pudete vede, in u costume nazionale, micca solu u carattere è u talentu di u populu ucrainu, ma ancu a so storia, hà sustinutu a so figurazione. Per quessa, l'attitudine in u Ucrania hè special - un vestitu in u gruppu folklore ucrainuu, o almenu quasi ogni famiglia ucraina pussede.