A figliola di Anna Wintour è u figliolu di Franca Sozzani sò ingaghjati

U figliolu di u tardu Frankie Sozzani, chì dirigia u Vogue Italian durante 28 anni, hà fattu una offerta à a figliola è figlia di u chief editor di l'Vogue americanu Anna Wintour.

Novella in u stilu di Vogue

A nutizzia chì l'Abetone Schaffer, di 29 anni, chì hè a figliola d'Anna Wintour, si ritrova cù u carismàticu Francesco Carrozzini di 34 anni, u figliolu di a donna non influenti in a Frankie Sozzani industria di moda global, hè stata appiccicata in l'uttùviru l'annu passatu. U ghjovanu hè ghjuntu cum'è coppiu in l'premiere di u documentale "Frank. Caos è creatività ", l'autore di Francesco, chì hà cunsacratu à a so mamma.

Anna Wintour cù a so figliola Bee Schaffer
Franca Sozzani cù u so figliolu Francesco Carrozzini
Anna Wintour è Franca Sozzani

L'apparizione di Bi in a vita di Francesco hà cunclusu cun un periodu difficiule. In dicembre l'annu passatu, da una malatia seriu (presumibule cancer) dopu una longa lutta, a so mamma Franco Sozzani morse.

Bi Schaffer, Francesco Carrozzini è Franca Sozzani

Ovveramente, u direttore chì travagliani in Beyoncé clips, Nicky Minage, Lenny Kravica, apprezzate micca solu l'esterni, ma ancu i qualità spirituali di u sughjettu chì travaglia com'è produtore di u Notte tarda cù a manifestazione di Seth Meyers.

U casu più modellu di u seculu

L'impegnu di Shaffer è di Carrozzini hè statu informatu da l'insiders, è dopu chì u rappresentante di u Vogue ufficiale cunfirmata ufficiale l'infurmazioni.

U Bi Schafer, di 29 anni, è Francesco Carrozzini, 34 anni di età, sò impauriti

In risposta à l'congratulazioni in a Storia Instagram di a sposa appare una freccia nantu à quale u bonu anellu nantu à u ditale di Bi hè chjaramente visibile.

Bee Schaffer porta un ring di impegno
Leghje ancu

Sè Anna Wintour ci dà a manu per urganizà a celebrazione di a so figliola, ùn hè micca dubbitu chì a casale serà un grandi avvenimentu chì fallarà in a storia, l'utenti di a rete sò sicuri. In ogni modu, Schaffer è Carrozzini sò assai indifferenti à a moda, perchè i ghjovani pò micca appruvà di l'idea di una grandi ceremimia.