Kokino


Kokino hè un postu archeologicu valuatu di a Ripublica di Macedonia , chì hè un anticu megaliticu. Hè statu scupertu da u nostru cuntzertu Yoyovits Stankovsky in u 2001. Iddu determinò chì Kokino servìtzia micca solu com'è un observatori per u ghjovanu à u corpu celeste, ma ancu com'è un locu per a rializazione di riti cunfrattu.

Hà soru, l'observatore realizatu una funzione importante - alerta. Cumpagnia Kokino, se ne necessariu, deve chjardu un focu nantu à una piccula di a muntagna: in questu modu, tutti quelli chì stàvanu in un radiu di 30 km pudendu ricevi un signalu chì qualcosa impurtante era successu.

Ciò chì vede?

Kokino hè situatu à u Monti Tatichev Kamen, chì hè una altezza di 1030 metri. Per quessa, a prima cosa chì i turisti ananu visitatu l'orgogliu di Macedònia hè una vista grandi di e corona verde di l'arburi. Dopu avè avutu a scena, vale a vede u munumentu storicu è culturale - hà dimensi impressjonanti, è più specificamente, u radiu di Kokino à 100 metri.

Mentre l'observatore hè di circa 3800 anni, pò esse cunsideratu una struttura grandiose, chì hè un cuntimpuraniu di esse scuperti cum'è platti ceramichi è funghi di petra. Duranti l'excavazioni, ci sò stati trottu persunanti di a vita di u ghjornu chì travagliaru è travagliaru scientisti, chì aiutavanu di aghjunghje una figura di a so vita. Hè statu priservatu in cundizione eccellenti è sò oghji in u museu. Trà i vestiti sò l'articuli di a prima è u mediu di u Bronzu, è ancu di u ferru. Questu suggerisce chì Kokino hà un pezzu assai longu.

Trà i ruvelli cunsirvate e peccati cù notte, denota puntà di u solstiziu di l'invernu è di l'estiu è equinoxe. Grazie à tali "strumenti", i pratichi antichi vighjàvanu u muvimentu di i pianeti principali - u Sun è a Luna. Inoltre ùn hè un bancu di petra, fatti da a manu per u capu. Assicendu nantu à ellu, hà vistu a ceremimia rituali.

Cumu ghjunghje?

L'attrazioni hè vicinu à u paese di Kokino, da ellu riceve u so nome. Pudete acquistà da a cità di Kumanovo , chì hè 19 km.